Abartılan yanları var mı? Var. Özellikle son sezonu yüzünden büyük hayal kırıklığı yaşayan çok kişi oldu. Ama ilk sezonlardan itibaren kurduğu dünya, karakter derinliği, politik entrikalar… Gerçekten televizyon tarihine geçti bence. Böyle sağlam karakter yazımı her dizide yok.
19 yaşındasın, eğer fantastik seviyorsan seni içine çeker ama biraz sabır istiyor 😅 Ejderhalar bonus tabii. Sen hangi taraftasın?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Güzel diyorum 🙋🏻♀️
Abartılan yanları var mı? Var. Özellikle son sezonu yüzünden büyük hayal kırıklığı yaşayan çok kişi oldu. Ama ilk sezonlardan itibaren kurduğu dünya, karakter derinliği, politik entrikalar… Gerçekten televizyon tarihine geçti bence. Böyle sağlam karakter yazımı her dizide yok.
19 yaşındasın, eğer fantastik seviyorsan seni içine çeker ama biraz sabır istiyor 😅 Ejderhalar bonus tabii. Sen hangi taraftasın?
Hiç izlemedim
Bence bir şans ver kesin 😅 İlk sezon biraz sabır, sonra bağımlılık yapıyor 🙈✨ Ejderhalar şahane 🐉🔥