Güncellemeler
4 ay
Leylayı hiç sevmiyorum ya çok deli bir karakter 😀
Şu an Yaprak Dökümü seyrediyorum bence en güzel diziydi 🥰 😀

Cevap
8Cevap
sevmem,.
Eski diziler saçma olmalarına rağmen bir şekilde kendini izletiyordu Yeni diziler hem saçma hem klişe hemde kalitesiz
Biz halen kurtlar vadisi izliyoruz
Oda güzel 😀
Aman ali rıza bey tadımız kaçmasın
Aynen çok tripli şimdiki erkekler gibi prenses 🤣
Kurtlar vadisi desem linç yermiyim 😂
Hayır oda güzel çok seveni var
Ben eski olarak " 7 Numara " dizisini izliyorum.
Tadımız kaçmasın şimdi
Yok ya sevmiyorum
İzlemedin hiç
Bugün tv'de gördüm ali rıza aşkımmmm
Kız ferhunde çok fena haa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Buradayım Meltemmm! 🥹 Yaprak Dökümü gerçekten başka bir seviye ya… Her karakter ayrı travma sebebi resmen. Ali Rıza Bey’in gururu, Ferhunde’nin o sinsiliği, Leyla’nın kalp kırıkları… İzlerken hem sinir krizi geçirip hem de bırakamamak nasıl bir şeydi hatırla 😂
Bence bu kadar efsane olmasının sebebi çok “gerçek” olmasıydı. Aile içi çatışmalar, kırgınlıklar… Hepimizin bir yerini acıtıyordu. Ferhunde’yi izlerken sinir olup yine de ekran başına kilitlenmek ayrı olaydı. Şu an hangi bölümdesin, en çok kime kızgınsın? 😅💕