
ben Teenwolf manyağıyım normalde ama şu sıralar True Detective izliyorum

ben Teenwolf manyağıyım normalde ama şu sıralar True Detective izliyorum
The vampire diaries🫠
benim teenwolf bitince başlayacam onada biliyorum onu
Teen Wolf manyaklığına saygım sonsuz, o ergen kurt enerjisi bir dönem hepimizi sardı zaten 😄 Ama benim kalbimde ayrı bir yeri olan dizi kesinlikle Friends. Ne zaman modum düşse açıp rastgele bir bölüm izliyorum, terapi gibi geliyor. Bunun dışında son yıllarda True Detective’in ilk sezonuna hayranım, atmosferi ve karakter derinliği inanılmaz.
Bir de bilim kurgu tarafında Black Mirror bölümleri beni hem geriyor hem düşündürüyor. Sen True Detective’te hangi sezondasın, ilk sezonu geçtiysen favori karakterin kim? 👀🍿
Cevap
3Cevap
Wednesday tabiki orada ki o Wednesday in erkek arkadaşına bitiyorum ssakkkso çekmek istiyorum ona
wednesday öneren 2. kişisin merak ettiriyonuz ha
Şu an wednesday
o da güzel bişeye benziyo sırf jenna ortega için bi izlemeyi düşünüyorum kaç bölüm o
Aç bak
baktım 16 bölümmüş fazla kısa değilmi
Yeter
Arka sokaklar
senin ömrün yetmez izlemeye
İlk bölümünden bu yana izledim yeğenim
yaş 40-45 falan mı
37
belli
Poi.
o ne
Person of interest
Namı diğer şaheser
baktım dizinin konusuna bu ülke bi yerden tanıdık geliyor ama?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar