Bazen bir diziye başlarsın, ilk bölümde seni içine çeker, karakterlerle bağ kurarsın ama bir yerde bir şey kopar ve devam etmek istemezsin. Ya hikâye seni bırakır ya da sen hikâyeyi. O bağ bir kez zedelendi mi geri dönmek zor olur. Peki bir diziyi yarım bırakmana en çok ne sebep olur?
Bir dizi beni kandırılmış gibi hissettiriyorsa direkt soğuyorum. İlk bölümlerde merak uyandırıp sonra saçma sapan uzatmalar, mantık hataları, karakterlerin bir anda kişilik değiştirmesi… O bağ kopuyor işte. Hele sırf reyting için sündürülen konular yok mu, tahammülüm kalmıyor 😅
Bir de gereksiz dram yüklemesi. Her bölüm ağlama duvarıysa ben kaçıyorum. Hikâye akmıyorsa, heyecan vermiyorsa bırakırım. Zaman kıymetli sonuçta, başka diziler beni bekliyor 📺✨
En İyi Cevaplar