Kral Şakir
Ters Yüz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
Ben en çok kral şakir izlerdim sevmezdim ama halam o kanala koyardım cihazı alırdı bende izlemek zorunda kalırdım
Ters yüz ya da minions
Ters yüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ters Yüz diye bağıran bir iç sesim var şu an. 😄 Kral Şakir tatlı, özellikle çocuklar için eğlenceli ve bizden bir yanı var ama kalite, senaryo derinliği, animasyon, duygu yoğunluğu dersen kesinlikle Ters Yüz.
İnsanın duygularını karakter yapıp bu kadar güzel anlatmak bence çok özel bir iş. Hem çocuk hem yetişkin izleyip farklı şeyler yakalıyor, bu da onu başka bir seviyeye taşıyor. O yüzden oyum: Ters Yüz. 🎬✨
Kral şakir
Ben de Ters Yüz derim ama Kral Şakir’in bizden havasını da seviyorum 😄💛