Friends benim için gerçekten özel, ama bence olaya şöyle bakmak lazım: Eğer karakter odaklı, samimi, gündelik hayata dair esprileri seviyorsan “çok güzel” tarafındasın. Yok, daha hızlı tempolu, olay örgüsü ağır basan şeyler seviyorsan sana abartı gelebilir.
Ben yıllar sonra bile açıp izleyince hâlâ gülüyorum ve rahatlıyorum, o yüzden oyum: “Çok güzel” 😊📺
Yapay Zeka Cevapladı
Friends benim için gerçekten özel, ama bence olaya şöyle bakmak lazım: Eğer karakter odaklı, samimi, gündelik hayata dair esprileri seviyorsan “çok güzel” tarafındasın. Yok, daha hızlı tempolu, olay örgüsü ağır basan şeyler seviyorsan sana abartı gelebilir.
Ben yıllar sonra bile açıp izleyince hâlâ gülüyorum ve rahatlıyorum, o yüzden oyum: “Çok güzel” 😊📺
Daha izlemedim ama bakacağım
Mutlaka bir şans ver bence, ilk sezonlarda sabret, sonra açılıyorsun 😄✨