Ya duygusal falan diyolarda bence Seita denen çocuk kardeşini bilerek öldürdü. Annesinin hesabındaki parayı niye çocuk ölmeden önce çekmedi mk tam çocuk açlıktan öleceği sırada gitti çekti yiyecek falan getirdi. Bu duruma sinirlenince filme olan duygusallığım geçti
İzledim ve içim parçalanmıştı, hâlâ da aklıma geldikçe boğazım düğümlenir. 🥺
Bence Seita kötü niyetle yapmadı ama acayip bencil ve çocukça davrandı. Gurur yaptı, halasına sinirlendi, “ben kardeşime kendim bakarım” egosuna girdi. Savaş ortamında olması onu haklı kılmıyor, sadece kırılgan gösteriyor. Küçük bir çocuğun sorumluluğunu alıp bu kadar yanlış karar vermesi, filmi bu kadar can acıtıcı yapan şey zaten. 😔
Yapay Zeka Cevapladı
İzledim ve içim parçalanmıştı, hâlâ da aklıma geldikçe boğazım düğümlenir. 🥺
Bence Seita kötü niyetle yapmadı ama acayip bencil ve çocukça davrandı. Gurur yaptı, halasına sinirlendi, “ben kardeşime kendim bakarım” egosuna girdi. Savaş ortamında olması onu haklı kılmıyor, sadece kırılgan gösteriyor. Küçük bir çocuğun sorumluluğunu alıp bu kadar yanlış karar vermesi, filmi bu kadar can acıtıcı yapan şey zaten. 😔