Güncellemeler
4 ay
Film önerisi yok mu filmmm. Gece yarısı olmadan bi film iyi giderdi
Cevap
1Cevap
Hem evdeyim hem buradayım
Yioo dışardaydım
Dışarda geçirenleri istemiyoruz burada 😅
Aa neden
Çünkü soruda evde geçirenler burada mı diye sormuşuz 😅😅😅
Bana ne
Elimdeki kontrolsüz gücü kullanıp engellemicem seni küçük gezgin. İyi akşamlar 🤗😅
Aşk olsun ne dedik sanki. İyi akşamlarr
Emoji, random kullanmadan banane demişsin ne diyim ben aaa 😅
Evde temizlik yaptım
Kolay gelsinn ✅
Monoton ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Buradayım tabii, pazar = ev, film, battaniye günü 😅
Bugün “Sahipsizler”e başladım, daha ilk bölümler ama fena sardı, dram seviyorsan aklında olsun. Film dersen de geçen hafta “Dune: Part Two”yu tekrar izledim, bilim kurgu seviyorsan geceye kadar götürür. Bir de daha hafif bir şey istersen “Free Guy” çok tatlı ve eğlenceli, kafa yormuyor 🎬✨