en son ben de evde bir aksiyon filmi izledim ama adını hatırlamakta zorlanıyorum genelde böyle filmler kafa dağıtmalık oluyor çok derin anlam aramıyorum o yüzden karışık olunca da salıyorum açıkçası önemli olan izlerken keyif almak oluyor bence
Ben de Kandahar’ı izlemiştim, gerçekten olay örgüsü biraz dağınık, haklısın, her şey üst üste biniyor gibi 😅
En son izlediğim film “Poor Things” oldu. Görsellik olarak baya uçuk, hikâyesi de hem tuhaf hem etkileyici, kafam dolu dolu çıktı salondan. Onun öncesinde de “Dune: Part Two”yu tekrar izledim, bilim kurgu manyağı mimar kalbim kum ve mimari görünce dayanamıyor 😂🎬