İnsanlar neden dexterin 4. sezonunu abartiyor?

Dexterin en kolay ulaşabildiği villanlardan biriydi Arthur ve herkes son bölümde ritanin ölmesine yakınıyor dizinin en çok reytingli bölümü, bence hem villani hemde ritanin ölmesi olayını çok abartiyorlar Rita öldugunde pekde üzülmedim dextera uygun biri değildi lumen ölseydi ona bile daha çok üzülürdüm
İnsanlar neden dexterin 4. sezonunu abartiyor?
Cevapla