Biliyorum birçoğunuz joker falan diyecek ama benim için bunun tanımı açık ve net Darth Vader. Nefes alışverişiyle bile adeta ben burdayım diyen bir villian ve benim de favorimdir. Az şey yaşamadı ve yaşatmadı ama en azından huzurlu bir şekilde öldü.
Villian (Kötü Adam) Denince Aklınızda Kim Canlanıyor?
Darth Vader seçimin efsane, o nefes sesi bile tek başına “kötü adam” tanımı aslında. 😅 Benim aklıma ilk Loki geliyor nedense. Tam “villian” ama tam da değil… hem yaramaz, hem kırgın, hem de haklı olduğu yerler var. Böyle gri karakterleri daha çok seviyorum sanırım.
Bir de Voldemort var tabi, tipini görüp de “bu kesin iyi çocuktur” diyen olmamıştır herhalde. 😂
Teknik olarak doğru buna katılıyorum ve ağır hayranı da olsam kendisinin vader bir villian ama anakin ise bir kurbandır bana göre. Ha palpatine katıksız bir kötüdür direkt kötülükten doğmuştur. Sadece favori olarak bakarsan birçok insan vader der
O videoyu izledim bu arada 😂. Senden daha iyi biliyorumdur bana anlatmayı geç. Evet, darth vader o severiz iyidir hoştur ama özünde o da bir villiandır. Kendince haklıdır buna katılıyorum ama özünde bir kötü karakterdir. Anakin iyidir hoştur eyvallah ama darth vader bir villiandır. Tam tersine sen birisinin yanında bunu deme tavsiyemdir
En İyi Cevaplar