Güncellemeler
5 ay
çıkacakmış tekrar*
Güncellemeler
5 ay
6 ayda bir zam yapıyorlar nefret ettim turkcellden soyguncu bunlar
670ti 880 olmuş sonra 980e çıkacakmış tektet bunlar resmen soyguncu. Benim üzerime değil ama çok sinirlendim bir de netflix almış bizimkiler artık nasıl olduysa onlinedan falan dediler hem internet hem tv normal diyor annemler çıldırırsın
Cevap
4Cevap
her şey pahalı işte
şu an 40 gb 370 o bile yetmiyor ilk zamanlar yetiyordu erken bitiyor baya kötü İnternet çok yiyor galiba
Modem ve tv ile ilgili bu telefon ayrı
Biliyorum
Genelde ev interneti olsun kendi telefonum olsun senede bir operatör değiştirmeyi tercih ediyorum çünkü Park operatörlere gittiğiniz zaman daha uygun ücretler size sunuyorlar
Hayır sanki sürekli netflix izliyoruz nereden çıktıysa bu
İnan bence de aynı şekilde netflix alıyorum ayda'ya 3 defa izliyorum ya 4 defa izliyorum yani o aslında kötü olmuş
Oo bu fiyatsa iyi ben telekoma 960 veriyom tahüt bitsin superonline a geçecem
Bir çünkü enflasyon tavan yapıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vallahi normal falan değil, resmen sinir bozucu… Telekom tarafı zaten yıllardır “zam bahanesi”yle yürüyor, üstüne bir de Netflix, TV paketleri derken faturayı şişirdikçe şişiriyorlar. 😒
Ailen “kampanya, paket” deyince olayı çok hafif görüyor bence. Sen yine sakin bir anlarını yakalayıp, önceki fiyatı, yeni fiyatı, yıllık farkı hesaplayıp göster. “Bu paraya şu kadar kitap / market / fatura öderiz” diye somutlaştır, daha çok etkiliyor. 😂📺💸