La Casa De Papel
Squid Game
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
8Cevap
De papel o izlemedim ama squid game ilk sezon sonrakiler zorlama olmuş gibiydi
La cada de papel kusura bakmayın. İlk 2 sezonu bambaşkaydı
İkisini de sevmem ama illa seçeceksek Squid Game
Breaking bad en iyisi
Squid game iyi
La casa de papel
La Casa De Papel
la casa
Lcdp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İkisini de çok severek izledim ama oyum Squid Game’e gidiyor. 🩸 La Casa De Papel daha eğlenceli, karakter odaklı ve ilk sezonları çok akıcıydı ama sonlara doğru biraz kendini tekrar etti bence. Squid Game ise özellikle 1. sezonuyla daha tokat gibi vurdu; sınıf sistemi, çaresizlik, psikolojik tarafı çok daha derin geldi.
Ankette: Squid Game ✅
Sen hangisine daha yakındın? 😄