Squid Game son sezonu hakkında ne düşünüyorsunuz? Finali mantıklı mıydı sizce?

Ben askerlik ve dinlenme süreci yüzünden yeni izleyebildim de, bayağı da iyiydi bence. Duygusal travması falan mükemmeldi. Sonu öyle yapıp devam serisini Amerikan yapımıyla yapmaları da aşırı mantıklı geldi bana.
Plot armor (başrol korunur, iyiler kazanır) varlığı ama yine de 2 sahnede bariz hissedildi. İp atlama oyununda 96, bıçak–anahtar oyununda ise oyuncu 120 bok yoluna gitti bence. Oyuncu 96 tabii bambaşkaydı. İstediği olsaydı 120 bile elenmiş olacaktı.

Squid Game son sezonu hakkında ne düşünüyorsunuz? Finali mantıklı mıydı sizce?
Cevapla