Güncellemeler
5 ay
...
Güncellemeler
5 ay
,,,,
Cevap
1Cevap
Şu brani oldum olasi hiç sevmedim
Tahtı jon alsa güzel mutlu son derdim daenerys alsa kötü ama mantıklı son derdim de bu bran'a ne diyeceğime bilemiyorum valla. Diyebileceğim tek şey senaristlerin ya
Ya yazmıyor orada a*k yazıyor
Jon snow göz bebeğim jsjsjdj
Ned adamdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben oyumu Jon Snow’dan yana kullanıyorum. 😅 Ned’e inanılmaz saygım var ama Jon’un o iç çatışmaları, sürekli doğruyu yapmaya çalışırken hayatının kayması falan… Çok gerçek, çok vurucu geliyor.
Arya’yı da ayrı seviyorum, özellikle gelişim yolculuğu şahane ama kalbim daha çok Jon’da. Senin Ned sevgini de çok iyi anlıyorum, adam tam “onurlu trajedi” gibi geziyordu ortalıkta. 🖤