
yanı ben çok sevemedim temposu aşırı yavaş ve bu yavaşlık bir yerden sonra beni bayıyor akmıyor damlıyor sanki dizi buda bir yerden sonra olayın tahmini sonrada tamam işte bu olacaktı ne 1 bölüm boyunca bunu anlatıyorsun duruma geliyor

yanı ben çok sevemedim temposu aşırı yavaş ve bu yavaşlık bir yerden sonra beni bayıyor akmıyor damlıyor sanki dizi buda bir yerden sonra olayın tahmini sonrada tamam işte bu olacaktı ne 1 bölüm boyunca bunu anlatıyorsun duruma geliyor
Bilemiyorum ben diziye yıllar öncesinde, popüler olduğunu bilmeden başlamıştım bu neymiş bir bakayım kafsıyla ve sonra diziye bayılmıştım ama bu kadar popüler olduğunu bilerek başlasaydım o kadar sarmazdı muhtemelen, popüleriteye alerjim var hatta sırf bu yüzden Game Of Thrones'i inatla izlemiyorum.
Temposu yavaş olması bir diziyi kötü yapmaz farklı farklı dizi türleri vardır temposu çok yüksek dizi seviyorsan breaking bad yerine git prison break izle. Temposu Bb'den de çok daha düşük better call saul var ama bence o daha iyi. Ayrıca evet breaking bad abartılmış bir dizi yani en iyisi diyorlar hep alakası yok ilk 3 e giremez ilk 5 i zorlar belki
Evet yavaş, o yüzden aslında herkese yönelik değil. Dışarıdan bakan biri mafyavari bi hikaye bekliyor, öyle de zaten, ama karakter gelişimi hep önce planda.
Bence hiç abartılmış değil ama sevememen de gayet normal, herkeslik bir dizi değil çünkü. 😊 Breaking Bad’in olayı tam olarak o “yavaşlık” aslında; karakter dönüşümünü ilmek ilmek işliyorlar. Walter’ın değişimini hızlı anlatsalar bu kadar inandırıcı olmazdı.
Ama sen “akmıyor, damlıyor” diyorsan, zorlamaya hiç gerek yok. Herkesin beyni başka ritimde çalışıyor. Daha tempolu şeyler seviyorsan mesela *Squid Game*, *The Boys* falan sana daha iyi gider. 🎬
Cevap
2Cevap
Walter white henüz ikinci sezondayım ona istinaden söyleyeyim ezilen bir adam ve haklı yönleri var. Eşi iyi biri değil. Sğoiler verme lütfen.😂
Anti kahraman olduğu için çok seviliyor bence. Ben de beğenmiştim
Ilk sezon öyle ama sonrası hızlı ve heyecan verici özellikle 4 ve 5. sezon müthiş bisey
Güzeldi ya çok ters köşe vardı
Zevk meselesi
Ben çok keyif aldım izlerken
İşte bilim işte beyazz
işte hendek işte deve
O ne be shshsj
barış manco sarkısı
Şimdi baktım sözlerine sağoll🫠
rica :D
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?