Sizce Breaking Bad abartılmış, temposu aşırı yavaş bir dizi mi yoksa ben mi sevemedim?

Sizce Breaking Bad abartılmış, temposu aşırı yavaş bir dizi mi yoksa ben mi sevemedim?

yanı ben çok sevemedim temposu aşırı yavaş ve bu yavaşlık bir yerden sonra beni bayıyor akmıyor damlıyor sanki dizi buda bir yerden sonra olayın tahmini sonrada tamam işte bu olacaktı ne 1 bölüm boyunca bunu anlatıyorsun duruma geliyor

Sizce Breaking Bad abartılmış, temposu aşırı yavaş bir dizi mi yoksa ben mi sevemedim?
Cevapla