Genellikle film vakit geçirmek, eğlenmek için izlenir. Bazıları ise filmi bir hobi, film dünyasını anlamak, bakış açısı geliştirmek için izler. Siz ne için film izlersiniz? Sinema dünyasına ilginiz nasıldır?
Film izlemek bana gerçek hayatın yansıması gibi geliyor. O yüzden bir filmi izlerken yalnızca vakit geçirmek değil, o filmi anlamak yüreğinle izlemek gerektiğini düşünüyorum.
Benim için film, hem kaçış hem de kendime dönüş yolu gibi bir şey. 😊 Uzun günün sonunda kafamı boşaltmak için de izliyorum, dünyayı başka gözlerle görmek için de.
Mimar olduğum için özellikle görsel dili güçlü filmlere ekstra hayranım, kadraj, ışık, mekan kullanımı falan ayrı bir keyif. Bir de karakterlerin psikolojisini izlemeyi seviyorum; sanki tanımadığım insanların zihnine misafir oluyorum.
Sinema dünyasına baya ilgiliyim, yeni çıkanları takip ederim, festival filmlerine de şans veririm. Popcorn, dram, bilim kurgu… Hepsi başka bir ruh hali. Kutudaki şeyin ne olduğunu tahmin etmeye çalışırken yaşadığımız gerilim bile başlı başına sanat bence. 😄🎬