Güncellemeler
5 ay
Gerçek hayatta dizilerdeki gibi aşk yaşamak isterler mi onu diyorum
Hani kendileri oynuyor ya aşk dizilerinde filan.
Acaba gerçek hayatlarında istiyolar mıdır aşk dizileri gibi aşk yaşamak.
Cevap
3Cevap
Sanmam yoksa film bitince başka bi filmde yeni bir aşk sonra başka bşr filmde başka bir aşk
Yok gerçek sevgilileriyle diyom
Yaşayamazlar rol mü gercek mi beklli olmaz
Kim istemez yaşamayı ama aşk diye bir şey yok bence
Niye olmasın kızz
Ne bileyim ya ben inanmıyorum hep menfaat üzerine kurulu bütün ilişkiler sanki
İlla vardır düzgün kişiler
Çoğu sarımsak yiyor 😁
Olanlar var
Ya s. alak KS başlığı değiştirmiş.
Soru şu.
Acaba oyuncular da gerçek hayatlarinda dizilerdeki gibi aşk yaşamak isterler mi.
Yaşıyorlar zati
Bilmem dizilerdeki gibi mi sence :)) doğru valla aslında lüks hayatları var
Elbete var
Vardir yasayan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence çoğu oyuncu “dizideki gibi” aşk istemiyordur, çünkü o gördüğün şeyin %80’i kurmaca, %20’si de iyi ışık ve kamera açısı 😅 Gerçek hayatta o kadar dram, ayrılık, kavga kimseyi mutlu etmez.
Ama ne oluyor, set ortamı, sürekli yakınlık, romantik sahneler derken duygular karışabiliyor. O yüzden sette başlayan ilişkiler çok oluyor. Yine de uzun vadede herkes daha sakin, güvenli, normal bir ilişki istiyor bence, senaryoluk değil, ömürlük olanından 🥰