Plaribus dizisini izleyen var mı, bu ütopik dünya düzeni hakkında ne düşünüyorsunuz?

Konusu ilginç. bireyselliğin tamamen ortadan kalktığı. mülkiyetin dinin yalan söylemenin ve canlı hiçbir varlığı öldürmenin olmadığı. namus karılık kocalık aldatma kavramının olmadığı çünkü romatik ilişkinin olmadığı. ben değil biz olan bir toplum ütopyası. ülkelerin giriş çıkışları herkese serbest. herkes eşit. acı keder yok. bellek duyumsama kolektif. her konuşulan dili herkes anlıyor. herkes herkesin yararını gözetiyor herkes mutlu. nasıl olurdu böyle bir dünya da olsaydık. fena değil sanki.

Plaribus dizisini izleyen var mı, bu ütopik dünya düzeni hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla