İzleyen var mı hala 2006 da başladı hala devam ediyor çoğu kişi diziden emekli oldu peki bu dizi başladığında siz kaç yaşındaydınız? 😁


Hiç hatırlamıyorum 8-9 olabilir olmayabilir de , evet hala izlerimm 🌸🥳
Böyle giderse senin çocuklar da izler gibi o kadar uzun soluklu 😁
Hadi inşallah ya 😂
Hadi bakalım 😂
😂
Teşekkür ederimm 🌸🎈
Ricaa ederim 😊
o zaman 6 yaşındaydım muhtemelen ben öldükten sonra da devam edecek dizi
Çocuklara miras :)
2006’da ben 8 yaşındaydım, ilkokul tayfası yani 😂 O zamanlar evde açılırdı, ben de yarım yamalak bakardım, özellikle kovalamaca sahnelerine. Sonra büyüdük, okul, iş, hayat derken Arka Sokaklar hâlâ dönüyor… Diziden emekli olanlar oldu, dizi emekli olmadı resmen 😅 Şu an aktif takip etmiyorum ama “açık kanal zaplarken” yakalarsam hâlâ izlemesi rahat dizi bence.
Cevap
11Cevap
Ben izlemiyorum ne bitmez bir diziymiş ya bu kadar konu nasıl buluyorlar bunu izleyenler sıkılmıyor mu anlamadım
4 yaşındaydım
9 , 2026 itibariyle 29 yaştan gün aldım yuh aww
Bakınca ben de bi yuhh dedim 😅
Herşeyin tadi eskiden güzeldi Ck hatırlamıyorum ama baya küçücüktm
15-16 yaşındaymışım… Şimdide oğlum izliyor… 😂
12 yaşında Ne günlerdi be
Valla ne günlerdi cidden :)
9 yaşında, izlerim halaa
Sıkılmadın mı hiç ama :)
Gitmek üzere yine o da var nası gençti amaa lale 😅
Vayyy be 😅
10 11 yaşlarındaydım hâlâ izliyorum 😀
Şimdi izlerken aklıma geldi benimde çoğu kişinin çocukken izlediği ve hala devam eden bir serüven ya 😅
Kaç senesinde başladı
2006 da
2006-1994
İlk okul gidiyordum 7 yaşımda
Hatırlamıyorum ama bayağı küçüktüm
Hayatta yoktum
şey sanırım yeni doğumuşum
Hesaplayamadım ya mdldlx
Ben daha yeni doğmuştum 🙈🙈
😅😅
17 imiş yaşım demek vay la 🤣
Çok geçmiş gibi ama daha da dün gibi demi 😂
Ozaman yoktum ben 1 yıl sonra doğmuşum
Çocuklara miras denilecek bir dizi 😁
12 yaşındaydım
14 bendeeee 😊
16 yaşımdaymışım
Ergenlikten gençliğe devam eden bir serüven :)
İzlemedim hiç dkf
İzlemesende süregelen bir film 😂
7 🦥
Yaş oldu 26 hala devam de :)
Yok dizi için diyorum devam diye izliyosun diye değil 😊
2 falan
Vayy be zamana bak 🫠
Hiç izlemedim
Yazan yaşın doğru ise yeni doğmuşsun ya da doğmak üzereymişsin 😁
Çocuktum 😄
İzlerken büyüdün 😁
9 🤪.
Vayy be zamana bak 😂
17 sanırım
5-6 falan
17 felan
20 yaşındaydim
12 😇
18..
Hatırkamıyorum
11 yasındaydım
21 yaşında
Vala ben bildim bileli var yani
5 yaşında
Bebekmişim..
Gençtim çokkkl
16yaşındaymışım
10. .
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar