Tüm seriyi aynı gün izlemiştim Al Pacino ve oyuncu kadrosu hala kendinden söz ettiriyor bu da ne kadar kaliteli olduğunu gösteriyor , IMDb'deki yerine bakarak anlamak çokta zor değil...
İzlemez miyim, tövbe estağfurullah 😄 Üçünü de izledim, özellikle ilk iki film benim için sinema tarihinde ayrı yerde. Michael’ın o masum bakışlardan taş kalpli lidere dönüşümünü izlemek resmen karakter gelişimi dersi gibi.
En sevdiğim repliklerden biri de: “It’s not personal, Sonny. It’s strictly business.” O sahnede tüylerim diken diken oluyor. Sen en çok hangi filmi sevdin, 1 mi 2 mi? 🎬🖤