Eşref Rüya’nın ABC1’de tam puan almasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Eşref Rüya son bölümüyle özellikle ABC1’de tam puan alarak ortalığı biraz karıştırdı 👀
Kimi “zaten belliydi, dizi çok iyi” derken, kimi de “Çağatay–Demet etkisi olmasa bu kadar konuşulmazdı” diyor.
Sizce bu başarı gerçekten senaryo ve hikâyeden mi geliyor, yoksa izleyici çifti fazla mı sahiplendi? Yoksa biraz da sosyal medyanın gazı mı var?

Eşref Rüya’nın ABC1’de tam puan almasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Eşref Rüya’nın ABC1’de tam puan almasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla