Arkadaşım beni yarı yolda bıraktı ben mi alınganım?

Arkadaşımla sinemada beklediğimiz bir film vardı. Ben normalde Amerika’da yaşıyorum ama Türkiye’ye bir süreliğine tatile gelecektim. Arkadaşım da dönünce beraber gidelim o zaman dedi ben de tamam dedim. Amerika’da diğer arkadaşlarım da gidelim diye teklif ettiler ama ben arkadaşımla gideceğim diye hep reddettim. Dönünce yazdım kıza hadi gidelim dedim, yok işte canı şu an istemiyormuş da. Ne zaman gidelim desem bahaneler buldu. Meğersem benle gidelim mi diye sözleştikten sonra diğer arkadaşlarına da soruyor onlarla gidiyor. Madem onlarla gideceksin niye benimle sözleşiyorsun, ben Amerika’da izlerdim. Daha da kötüsü madem benimle sözleşiyorsun niye onlara gidelim mi diye soruyorsun zaten sözleşmişsin. Ben de safım ya bir gün gideriz diye bekliyorum izlemiyorum filmi. O kadar sinirlendim ki anlatamam, şu an konuşmak bile istemiyorum ben mi alınganlık yapıyorum

Arkadaşım beni yarı yolda bıraktı ben mi alınganım?
Cevapla