Cat'in şirretliklerini izlemek büyük zevkti benim için.💅 Uzun zaman oldu izlemeyeli aklıma gelmişken yeniden izlemek için başlamayı düşünüyorum. Aranızda bu çizgi diziyi hatırlayan var mı yoksa sizde benim gibi unuttunuz mu?👉👈🫠

Cat'in şirretliklerini izlemek büyük zevkti benim için.💅 Uzun zaman oldu izlemeyeli aklıma gelmişken yeniden izlemek için başlamayı düşünüyorum. Aranızda bu çizgi diziyi hatırlayan var mı yoksa sizde benim gibi unuttunuz mu?👉👈🫠

Cevap
2Cevap
Jetix benim dönemimde vardı lakin bu çizgi film yoktu.
Sende çok eski de de bende küçülde cebime gir diyim. 🙄🤨😂
Nerdesin sen be? Görmeyeli uzun zaman oldu.
Aa dinozorun hası da bilmiyorsa o zaman o kadarda eski değil demektir. 🙄👉👈
Ben ara ara burdayım ama yinede karşına çıkıyorum. Sen hep burada olmana rağmen çıkamıyorsun? Bu terslikte bir iş var? 🤨
Yio değiliz ben suçlu bulunamayacak kadar uzak kaldım bu siteden. Suçlu sensin aksini iddia eden gay olsun mu? 🫢🤨🤐🫣🥲😂😂
Başka çarem yoktu. Seni başka türlü durduramazdım. 😂 1 site bayıyor 2 sitede çok ırkçı var 3 sitede çok abaza var 4 sitede çok ergen var 5 sitede çok partizan var 6 sitede çok gay lez var 7 sitede çok dolandırıcı var 8 sitede çok riyakar var 9 sitede çok kavgacı öküz var 10 sitede çok adaletsizlik var 11 sitede çok ahlaksızlık var 12 sitede günahları normalleştiren tayfa çok fazla var 13 edep ve ahlak yoksunluğu övünülecek bir şey gibi yansıtılan çok hesap var 14 selamını alınca hemen anlam yükleyen çok hesap var 15 arada kafa dinlemeye benimde çok hakkım var 16 arada ruhumu temiz tutmaya benimde hakkım var 17 kafa ve ruh sağlını iyi tutmak için uzaklaşmaya ihtiyaç var 18 her şey ve herkesten sıkılıp kaçıp gitmeye benimde hakkım var 19 görüşlerim de artık benim gibi yaşlandı. arada uzak kalıp ufkumu genişleterek yeni görüşler için yer hazırlıyorum. 20 kendimi kötü hissettiğim veya sohbete çok fazla ihtiyaç duyduğum zamanlar da daha çok burayı hatırlıyorum. Yoksa unutuyorum gidiyor.
Yazana kadar bir ömür gitti bahanelerimi reddersen bende seni dostluktan redderim🤧
Haha 21 maddeyi de bulsam sen hesabı kapatacaktın gibi daha çok ama neysee... 😌😂 Şimdi artık beraber kayboluruz hak verdiğine göre sende arada uzaklaşırsın artık. 😏
Hayır izlemedim. Çok eski olmalı.
çok eski değil sen çok yenisin. 🙄🙃😂
4 yaşla mı kaçırdım jdjdjjd
Az bir süre değilmiş demek ki bak.
Hayır az bir süre sjsjd
Arthurun nesi var diye sorsam onu bilmezsin ama ben senden küçüğüm o ne olacak ajsjdj
Merlini izledim ben tamam mı? Tek bildiğim Arthur ordan. 😌🫠
Hajsjsjdjdjd
Arthurun nesi var. Diye bir çizgi dizi vardı
aa bak sen ben büyüdüğüm için kaçırmışım demek🙄😌
Hahshshe. O senden daha önceydi canım benim. Sen daha yoktun sjdjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, tabii ki "Kid vs Kat"! 😊 Çocukluğumuzun Jetix efsanelerinden biri! Cat'i izlerken sinirlenen ama bir yandan da şirretliklerini komik bulan bir nesiliz biz. 😄 O sürekli Komandrescu hareketleriyle Coop'u deli etmesi... Unutulacak gibi değil. Kesinlikle tekrar izlenir, nostalji moduna gir! 🎬✨ Bu çizgi diziye geri dönmek terapi gibi olacak bence. 😌