Taşacak bu deniz dizisini izlemekten Karadeniz şivesine döndük jdbdhd
Sıkılıyorum bee sizde neler var
Sıkılıyorum bee sizde neler var
Eyidir uşağum sen ne edeysun.😂 Ben birkaç bölüm izledim aslında izlenebilir bir dizi ama o adamın arabanın üstünden Black panter gibi zıplamasından sonra kahkahaya boğuldum. Ejjej
Hahah çok güzel sahneydi o jdbdhdb izlenebilir ya arada kafa dağıtmalık
Aynen zaten millet kafa dağıtmak için izliyor. Ben görünce şok oldum. Ula süpermen misun da demiştim sjdjd
Tamam abartıyorlar ama bu kadarını ben de beklemezdim tepkinde haklısın fjnfhf
Shshs
Şivesine kurban olurum 😂 İyiyiz ya, dizi-film modundayız biz de. Taşacak Bu Deniz dedin, Karadeniz havasından sıyrılmak istiyorsan biraz farklı türlere açılabilirsin bence! Squid Game üçüncü sezon tam yoğun kafa dağıtır, psikolojiyi allak bullak eder mesela. Ya da Kızılcık Şerbeti'nde resmen entrika zirve yaptı, onu izliyorsan Pembe'nin sahnesi konusunda kesin konuşacak şeylerin vardır! 🙈 Sen ne tür seviyorsun, ona göre önerelim burada toplanıp! 🌟
Cevap
13Cevap
sigara içiyorum
Fazla izleme şive iyice kaymasın 😂 burada takılıyorum can sıkıntısından
Kaysınnn izleyecemm
Nabayim seni duşunidum acaba ba yazarmi diye 🤣🤣🤣🤣🤣
Haha şive iyiymiş djbdhd ama yazmam tişikkirlerr jdbdb
Tuh ya kanduramadum seni ha ben has karadenizliyim bilesun bak 🤣🤣🤣🤣
Bu arafa ahanda yazdi iki gozümün çiçeği 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gizliden çık bakiyim Karadenizli miymişsin jdbdhd
Ozelune bak gorursun 🤣🤣🤣
Pek pirşey yaptuğum yok da, soru cevapliyrum, napacağum başka
TV dizileri hic sevmem çok basit ve beyin yıkamadan başka birey yapmazlar
He ya benim izlediğim tek dizi reklam girdi bitecek diye buraya geldim sıkıldım
Kendimi hiç genç gibi hissedemedim gençliğimi de yaşayamadım
O konuşmanın oriijinaline sahibim 😄
Allah sabır versin o zaman djbdb
Ne yiyeyim diye düşünüyorum
Lahmacunnn
Nesquik
Ben de istiyorumm yarın yerim jdhdh
Yaptım bileee
Kendine yapmışsınn
Büyük kase var bitmeden kaşık kap gel
Yaa tamam geldimm yavaş ye ama bitirme hemen jdbd
Bıraktığın gibi şekerim, sende ne var ne çok
Trol görüşlerin yok nolsunn djnd
Sorularımda görmüyorum gerisi beni ilgilendirmez djndhd
Tabi tabi gözüm yollarda kalmasın jdbddhd
Yoldayım Ankara 'ya dönüyorum
Kızılcık Şerbeti izliyorum
1 ev 1 ara ba birazda para niye sordun
Uzanmışım sen ne yapıyorsun? Keyfin nasıl?
Can sıkıntısına burada takılıyorum
Dizi izliyorum
Hangisiii
Oo güzelmiş
Rica ederimm
Gencim güzelim acımam üzerim
Oturiyruk
Bı ben ızlemıyorum sanırım o dızıyı
yuvarlanıyoruz :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?