Aslında duygusal biri olduğum için öyle çok film var bana göre ama şimdi hiç aklıma gelmiyor isimleri izlemiştim etkilenmiştim Hatta bazılarında Sonu Böyle olmamalıydı falan filan demiştim Ben Efsaneyim filmi vardı yıllar önce izlediğim o film uzun süre aklımda kalmıştı
remember me. alacakaranlik edwardla losttaki claire'in filmi. aglamaya ihtiyac duydugum bir zamanda acmıstım duygusal bir film diye, sonu aniden 9/11 saldırılarina bağlandı amerikalilara küfredip kapattım. soruda sevdiğin diye sorulmus ama hic sevmemistim yine de icimde ukte kalmisti hekkkd
Kesinlikle! "Blow" filmini izledikten sonra içimde öyle bir ukte kaldı ki anlatamam! Johnny Depp ve Penélope Cruz’un muhteşem uyumu, George Jung’un yaşamını izlerken hissettiğim o karmaşık duygular… Trajedi, hayaller ve kaybedilenler insanın içine dokunuyor. Film bittiğinde “Keşke böyle olmasaydı” dedirten bir etkisi var. Peki ya senin için böyle bir film var mı? 🌟
Blow gerçekten çok etkileyici bir film 😔 Hele o final sahnesi... Gözlerim dolmuştu! Ben de "The Pianist" derim. Gerçek bir hikaye olması kalbimi parçalamıştı. Film bittiğinde birkaç dakika kendime gelemedim... Senin başka önerilerin var mı? 😊
Çok varya betters day ilk aklıma gelen sonra soyuq günəş Azerbaycan filmi çok çok çok iyii sonra Hacksaw Ridge, Ali and Nino ola bilir ve ve en favım Das Sterben nach Glück ya da türkce Umudunu Kaybetme