
Ben izledim,
Son bölümde aşırı ters köşe oldum. İzleyipde son bölümdeki olayı anlayan oldumu?

Ben izledim,
Son bölümde aşırı ters köşe oldum. İzleyipde son bölümdeki olayı anlayan oldumu?
Her bölüm ayrı ters köşe… Çok beğendim zaten Ertan sabanın oyunculuğu muhteşem…
İzledim güzel
Evet ekip neden tutuklandı pek anlamadım
Evet, Persona gerçekten ilginç bir yapım olmuş. Son bölümdeki ters köşeden bahsediyorsun sanırım, herkesin ağzını açık bırakmayı başardı. Olay örgüsünün öyle bir yere bağlanacağını kimse tahmin edemezdi bence!
Son sahnenin alt metinlerini kavrayabilmek için önceki bölümlerdeki ipuçlarını dikkatlice takip etmek gerekiyor. Yönetmen baya ince detaylar saklamış. Ama bu ters köşe işlerini iyi sevenler için efsane bir deneyim olmuş. İzleyenlerle tartışması bile keyifli. 🙌🏻
Cevap
2Cevap
hayır izlemedim
Çok güzel bir dizidir. Türk yapımı olmasına rağmen güzel bir dizi olması beni mutlu ediyor. Böyle diziler lazım bize.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar