En saçma dizi çifti sizce hangisiydi?

Ben "Peaky blinders" dizisinde "Grace" karakteri gidince "Thomas Shelby"nin "Lizzie" ile olan ilişkisini çok saçma buldum.

En saçma dizi çifti sizce hangisiydi?

Peki sizce en saçma dizi çifti hangileriydi?

Güncellemeler
6 ay
Teşekkürler süper.
En saçma dizi çifti sizce hangisiydi?
Cevapla