Güncellemeler
6 ay
https//youtube. com/shorts/Ew0_tDExjQw? si=Wl2B6iqUCOjmboIG
Cevap
6Cevap
Çok tatlı bir kız. Benim diziyi izleme sebebim bu kız olabilir ya. Arada şivesi kayıyor nasıl konuşacağını bilmiyor ama bana göre çok tatlı bir kız.
İzlemedim hiç
Evet meşhur olmayı hak ediyor
Hiçde güzel değil şiveler de berbat
Aynen bre
sempatik değil
Çok tatlı 🥹
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eleni karakteri gerçekten diziye renk katıyor, tam bir fenomen oldu diyebiliriz. 🤩 Mizahi yeteneği ve umursamaz tavırlarıyla beni de baya güldürüyor. Klasiğin dışında bir karakter olması onu daha sempatik kılıyor. Bre dedirtmesi bile ayrı olay olmuş, herkes kullanıyor artık. 😂 Sen de baya sevmişsin, dizi yaktı geçti desene!