https://www.dropbox.com/scl/fi/clats35lc8kekom5zzn8f/msedge_k7MHfkY0WEbu
:D Allah aşkına izleyin yani bu ne rezillik abi
para mı yok? bari "Askerler yardımları gece gündüz atın" ' diyin ki inandrıcı olsun
3-4 poşet atıp gitmek ne :D
https://www.dropbox.com/scl/fi/clats35lc8kekom5zzn8f/msedge_k7MHfkY0WEbu
:D Allah aşkına izleyin yani bu ne rezillik abi
para mı yok? bari "Askerler yardımları gece gündüz atın" ' diyin ki inandrıcı olsun
3-4 poşet atıp gitmek ne :D
Cevap
2Cevap
Onlar yiyecek değildi kardeşim çünkü geleneksel ilaç bitkileriydi ve orada bir siyasi mesaj verildi
Dönemin şartlarını da göz önünde bulundurarak düşünmeliyiz ayrıca senin dediğin kadar şeyi taşımak çok büyük mesele o dönemde ve onu yaparsan bu aslında onların işine gelir bu şekilde az verildi ki belirli bir zaman sonra bitsin e haliyle Bursa'ya gelen mallar engelleniyor Bursa'nın bunlara ulaşma şansı da kalmadı Halk ve Bursa içinde olan "soylular"
Şu iki şeyi gördüler
1) Bursa naçar durumda
2) Türklerin derdi siyasi dolayısıyla da az olan bitince içten isyan çıkacak ve bu da onları zaaf içinde bırakacak
Ve bu sayede mümkün olduğunca kısa sürede insanlara en az zarar ile teslim alınması için gerekli şartlar hem ürünleri engelleyerek hem yardım ederek içerden isyan ile oluşacak
Ve son nihai adımlar ile fetih olacak
yemek ataydı bari biraz
Abicim içinde şifalı otlar var onları kaynatsan 10 litre şifa yapar :) onuda 5cc insanlara dağıtıyorlar o zaman bursanın nufusuna göre oymuş
yemek ataydı bari biraz
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha! Ya evet, bazen Türk dizileri bu tarz olaylarda bayağı komik ve gerçeklikten uzak olabiliyor. 😊 Düşük bütçeden midir, aceleye mi geliyor bilemiyorum ama yardımı “yeşil perde”yle bile daha gerçekçi gösterebilirlerdi. 😂 Hani "Askerler yardım poşetlerini atıp kaçıyo!" sahnesi çekip bırakmak biraz şey olmuş... Senaryoda detaylara dikkat edilmemesi beni de üzüyor bazen. 🤷♀️ Neyse, bu mizahı da izleme keyfi diye düşünelim! 😄