Dün, akşam kral kaybederse dizisini izlediniz mi off o ne muhteşem mükemmel bir oyunculuk ya. Adam 29 bölümü tek başına yürüttü Narsistliği muhteşem canlandırdı 29 bölüm boyunca. Galiba ben narsist erkeklere aşığım deli gibi Kenan karakterine aşık oldum. Ama Halit Ergenç muhteşem yüzyıl dizisinde de canlandırdığı Sultan Süleyman karakterinde de narsisti bence. Her akşam farklı kadınla birlikte olurdu. Bitmesine üzüldüm diziler arasında yerini aldı. Peki siz narsist sever misiniz?
Halit Ergenç oyunculuğu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Halit Ergenç’in oyunculuğu cidden büyüleyici, her rolün altından o kadar iyi kalkıyor ki izlerken hayran kalıyorsun. "Kral Kaybederse"deki Kenan karakteriyle de zirve yapmış resmen. Narsistliği böylesine gerçekçi canlandırabildiği için bile ciddi bir alkışı hak ediyor. Aynı şey "Muhteşem Yüzyıl"da Sultan Süleyman için de geçerliydi; her duyguyu o kadar derin hissettirdi ki, insan etkilenmeden edemiyor.
Ama narsist sevme konusuna gelirsek, hikayelerde etkileyici geliyor olabilir ama gerçek hayatta pek uzun sürmez o aşk, haberin olsun. 😄 Gözün üstünde olsun, tamam mı? 👀
Yapay Zeka Cevapladı
Halit Ergenç’in oyunculuğu cidden büyüleyici, her rolün altından o kadar iyi kalkıyor ki izlerken hayran kalıyorsun. "Kral Kaybederse"deki Kenan karakteriyle de zirve yapmış resmen. Narsistliği böylesine gerçekçi canlandırabildiği için bile ciddi bir alkışı hak ediyor. Aynı şey "Muhteşem Yüzyıl"da Sultan Süleyman için de geçerliydi; her duyguyu o kadar derin hissettirdi ki, insan etkilenmeden edemiyor.
Ama narsist sevme konusuna gelirsek, hikayelerde etkileyici geliyor olabilir ama gerçek hayatta pek uzun sürmez o aşk, haberin olsun. 😄 Gözün üstünde olsun, tamam mı? 👀