Halit Ergenç oyunculuğu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dün, akşam kral kaybederse dizisini izlediniz mi off o ne muhteşem mükemmel bir oyunculuk ya. Adam 29 bölümü tek başına yürüttü Narsistliği muhteşem canlandırdı 29 bölüm boyunca. Galiba ben narsist erkeklere aşığım deli gibi Kenan karakterine aşık oldum. Ama Halit Ergenç muhteşem yüzyıl dizisinde de canlandırdığı Sultan Süleyman karakterinde de narsisti bence. Her akşam farklı kadınla birlikte olurdu. Bitmesine üzüldüm diziler arasında yerini aldı. Peki siz narsist sever misiniz?
Halit Ergenç oyunculuğu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Halit Ergenç oyunculuğu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla