Pazartesi akşamları 3 saat yokum, Bana ulaşmak isteyen "Kanal D" kanalından alt yazı geçsin..😂😂


Bu diziye arada denk geldim biraz baktım en son izlediğimde başroldeki adam jandarmaya takılmıştı tırın içinde hasta vardı ona belgeleri gösterdi sonra bu doktor kadın ile karşılaştı kadından hastayı saklıyordu
"AlininAnnesi72," ben de senin gibi Uzak Şehir fanıyım galiba! Pazartesi akşamları bir başka güzel oluyor, Mardin havası resmen içimize işliyor. Alya’nın hikayesi, geleneklerin ağırlığı ve sırlarla dolu o dünya gerçekten çok etkileyici. 😍 Bence alt yazı işine de girişelim, çünkü dizi başlayınca bizden eser kalmıyor. 😂 Sen favori sahneni söyle, hep birlikte konuşalım! 🎬
Cevap
19Cevap
Sende mi ya izlemeyen kadın kalmadı galiba gadası
hiç izlemedim..
Merhaba daha once konusmukstuk seninle fikir almam gereken bir konu var takip atsam kisaca gorusebilirmiyiz?
Sorunuda begeniyorum u ile basliyor ismim yazarsan sevinirim 🙏🏽
Seni tanımıyorum ve ne konuda konuşmak istiyorsun burdan yaz
Beni taniyorsun avusturyaya gelecegim ve bir kac yer hakkinda danismak istiyorum sence tanimasam nerde yasadigini nasil bilebilirim?
Tamam burdan yaz yanıtlim
Viyanada nerede kalabilirim?
Guzel temiz sehre yakin otel bildigin var mı ?
Dostum bunu internetten araştırsan bütçene göre pansiyon otel var ya hani
Suc yazandaydi zaten hoscakal
Annem izliyor ben Türk dizisi kolay kolay izlemem 😄
Hiç izlemedim ama çok övülüyor bir ara elimdeki diziler biterse başlarım ona da
3 saat bir TV dizisi izleyeceğime Caillou izlerim daha iyi
Caillou bitince Pepe' ye geç 😃
Ben acayıp izliyorum ama bozdular sanki boran bı gitse
Evet yaa Ecmelin oğlu olduğunu belli etti ordaki karakterinden zaten 😃
Hıc sorma iyice hersey ortaya cıktı ne olacaksa
İnşallah ölllürr😂
Insallah eşimle tek duamız buuuu
Allah kabul etsin 😂
Amin inşallah 😃😃😃
Biz de diyoruz akşamları neredesin
Sende gel reis
Olmaz
İzlemiyorum bazen maruz kalıyorum. Berbat Bi dizi. Akasya durağı bile daha iyidir dhwhwh
Ben izliyorum
Tv izlemeyen ben
Hiç izlemem çünkü sadakat hanım geriyor beni
ben izliyorum
Çok güzel dizi ya bende seviyorum
İzliyorum güzel bir dizi
Ben izlemiyorum sıkıcı geliyor 😅
sevmiyorum bu tip dizileri
Hic izlemedim
İzlemedim
Hayır izlemiyorum.
İzlemiyorum
Ben izlemiyorum 😂
İzlemiyorum
Hiç ilgimi çekmedi
Dizi izlemiyorum
Ben izlemiyorum
Hint dizisi
Dizi izlemiyorum
boş iş
Hiç izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?