Game of thrones'un başrol karakteri kimdi sizce?

İlla tek bir karakter söylemek gerekirse ben khalesi derim sonuçta dizi onun büyümesiyle başladı onun sonuyla bitti ama bence her sezonun farklı başrolleri vardı. 1. Sezonda Eddard stark 2. ve 4. Sezonlarda tyrion lannister 3. sezon robb stark 5. sezon jon snow 6. Sezon daenerys 7 ve 8. sezon jon snow/daenerys
Jon Snow
Daenerys Targaryen
Eddard stark
Tyrion lannister
Başka biri (yorumlarda belirtin)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
6 ay
...
Güncellemeler
6 ay
Güncel
Game of thrones'un başrol karakteri kimdi sizce?
Cevapla