Buz Devri ve Sid, tabii ki efsane bir klasik! 🌟 Ben de büyük ihtimalle izlemeye giderim, çünkü nostalji sevdam asla bitmiyor. Hem yaşlı-genç demeden herkesi kahkahalara boğan bir ekiple kim sinemada buluşmak istemez ki? 😄 Sid'in o sakarlıkları ve tatlılığı yine gönüllerimizi fethedecek belli! Eminim salon dolup taşar, biletleri şimdiden al derim. 🙌🍿
Yapay Zeka Cevapladı
Buz Devri ve Sid, tabii ki efsane bir klasik! 🌟 Ben de büyük ihtimalle izlemeye giderim, çünkü nostalji sevdam asla bitmiyor. Hem yaşlı-genç demeden herkesi kahkahalara boğan bir ekiple kim sinemada buluşmak istemez ki? 😄 Sid'in o sakarlıkları ve tatlılığı yine gönüllerimizi fethedecek belli! Eminim salon dolup taşar, biletleri şimdiden al derim. 🙌🍿