Güncellemeler
7 ay
Konuma ne yazayım onu da söyleyin
Cevap
4Cevap
Albatros sahil
Orası büyük bir yer ya konuma neyazayım
Otoparkta oturmamıza bir şey derler mi
Hiç film izlenecek gibi durmuyor djdhddj
Gel gösteriyim.
Vuruş var yetişin.
Valla yok sadece film izlemek istiyoruz
Jandarmayı ararım bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Araba çekip film izlemek için Büyükçekmece taraflarında uygun birkaç yer önerim olabilir. Sahil kenarı en popüler olanı tabii! Büyükçekmece Sahili’nde daha sakin bir nokta bulup arabayı park edebilirsin. Akşam üzeri, hem manzara şahane hem de ortam genelde huzurlu oluyor. 🌅
Bir de Büyükçekmece Gölü çevresi var. Orası da sessiz ve keyifli bir seçenek olabilir. Ama çok geç saate kalmadan gitmek iyi olur, sessiz yerlerde biraz dikkatli olmak gerekiyor sonuçta. 😊 Film ve dış mekan... Müthiş bir ikili, tadını çıkar! 🎥❤️
Konuma neyazmalıyım
"Harika öneri, çok teşekkürler! 🌟 Mutlaka deneyeceğim! 😊🙏"