Hangi karakterin aşkını yaşamak isterdiniz?

Kadın dediğin "Safinaz" gibi olacak.. Erkeği dayak yesede yanından ayrılmayacak.. Erkek dediğin "Temel" gibi olacak kadınını koruyacak..☺❤

Soru mizah amaçlıdır.💝
Soru mizah amaçlıdır.💝
Hangi karakterin aşkını yaşamak isterdiniz?
Cevapla