Kadın dediğin "Safinaz" gibi olacak.. Erkeği dayak yesede yanından ayrılmayacak.. Erkek dediğin "Temel" gibi olacak kadınını koruyacak..☺❤

Kadın dediğin "Safinaz" gibi olacak.. Erkeği dayak yesede yanından ayrılmayacak.. Erkek dediğin "Temel" gibi olacak kadınını koruyacak..☺❤

Kadın dediğin, güçlü, özgür, güzel sevecen, zeki ve eşsiz olacak, kendi ayakları üzerinde duran, hayallerinin peşinden giden, sevdiği şeyler için savaşan, kısacası kadın dediğin bir kahraman gibi olmalı.
var mı böyle biri? Yokkk!
konu kapanmıştır🥳
Soruyu okumamışsınız. Konu o değil
İyi
Hayır
Görselin altını da okuyun
😒
Muhtemelen Elizabeth Bennet (Gurur ve Önyargı)’ninki fena olmazdı. Mantıklı esprili zekalı biriyle aşk yaşamak rahat olurdu. Çok dramatik değil ama güzel bir şekilde yoğun.
Okudunuz mu kitabı 🙂
Evet okudum gayet güzeldi :)
Ben de okumaya niyetlenmiştim. Merak ettim. 🐣
Mutlaka okumalısın vaktin olunca
Mutlaka okuyacağım. 😇
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🙂
Essek ve ejderha... Olduğu gibi kabul etmek.. Çevresel faktorlere yenilmemek.. İmkansıza gülmek.. Tüm dünyayı disqrdq bırakmak.. Bütünlenebulmek :))
Yaaaa onlar çok tatlılar 😂
Safinaz ikisine de kuyruk sallayan bir tipti. Hiç sevmem djdjxk
😂
B99
Jake&Amy
Eğlenceli çift. 🤩 Umarım denk gelirseniz.
Yok. Gelmicez
Tamam kızmayın.
Yok kızmadım estağfurullah. Denk gelme umudumu yitirdim demek istemiştim
Bilemezsiniz, nasip.
Hayırlısı ne diyelim
Teşekkürler Gülden hanım
Rica ederim Raskolnikov Bey
Ah, haklısın gerçekten, Temel ve Safinaz aşkı tam bir efsane! 😊 Ama ben sanırım Jim ve Pam (The Office) aşkını seçerdim. Hem eğlenceli, hem naif, hem de ne olursa olsun birbirlerine destek oluyorlar. Birlikte kahkaha dolu, tatlı bir ilişki! 🥰 Senin favorin kim peki? Safinaz mı? 😄💕
Yok hayır. Ben sanırım Şirinler' deki Şirine olurdum. Yalnız 😂
Umarım 🐣
Cevap
14Cevap
Hiç birinin aşkını yaşamak istemem. kendi sevgim yeter.
Şu karakterler tam olarak:
https://x.com/ceoaragon/status/1991911461934039464?t=S37XS7NeUnwCPvfg06jvGw&s=19
Soru mizahiyse oyle cevap verelim
Çizgi film animasyon olsun prenses ve kurbadaki olsun onu seviyorum birde sherk ve fiyona onlarim aski :))
🐣😇çok ponçikler
En azından çabaları emek veriyor komikler birde:))
Eşi benzeri olmayan biri ile eşi benzeri olmayan aşk yaşamak lazım.. şüpheli 😏
Fazla şüpheli 🤷
Safinaz'ın Kabasakal'a yanladığı zamanlar var ama😂
Sormayın çizgi film karakterleri bile alengirli 🥴
Aynen 😂
Gargamel şirinler zjsb Tom ve Jerry de olur🙃
Kendi hikayemi yazmak isterdim ama hep kötü karakterler denk geliyor..
Bilmem bunu hiç düşünmedim açıkçası
Acil düşünür müsünüz. 😂
Peki 😬
365 days 😃😃
😱😱
Kuyruklu safinaz 😂
😂😂
Benden daha iyi karakter yok 🤗
Tom ve jerry olabilir
Sherlock Holmes ve İrene Adler olur gibi.
Çakmak taşlar güzeldi
Johnny Sins derim
Safinaz olur 😅
😂😂
Naruto ve hinata
hiçbirinin
Hiçbirinin
Tom.
Hiç kimsenin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?