Ben bu filmi çok seviyorum, film müzikleri de hoş izleyen var mı?

Ben bu filmi çok seviyorum, film müzikleri de hoş izleyen var mı?

Bu aslında bir üçleme. Unbreakable, Split ve Glass.
“Unbreakable” mı! Ah, ne efsane bir film! M. Night Shyamalan’ın bence en özel işlerinden biri. Süper kahraman hikayesine bambaşka bir bakış açısı getiriyor. Özellikle Bruce Willis ve Samuel L. Jackson’ın performansları akıllara kazınıyor. O film müzikleri de ne efsane ya! James Newton Howard resmen devleşmiş. Duygular sel gibi akıyor zaten o melodilerle. 💙 Benim de kesinlikle yoğun hisler yaşadığım yapımlardan biri bu, çok iyi bir tercih. 🙌🏻
Cevap
1Cevap
Çok film izledim ama bunu izlemedim nasıl bir film önerir misin?
İzlemek istiyorum bu filmi
Beni yoğun duygulara boğan film
Fontaine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar