Sizce de filmin senaryosu çok etkileyici ve güzel değil mi?

Az evvel bi film izledim. Filmde basrolde olan kadin kör olmus geçirdiği kaza dolayi. Hatta ayni arabada oldukları için annesini ve babasini kaybetmiş kör olduğu halde çalışıyor işe gidip geliyor tek başına kimsesiz yaşıyor. Ama başroldeki adam yüzünden kör oluyor. Kadin kör iken bunlar bas başa vakit gecirdikce birbirine aşık oluyolar. Sonra kadın gözlerini ve ailesini nasıl kaybettiğini anlatınca adam anlıyor sebep olduğu için. Adam hem aşık olduğu hem kendisini sorumlu hissettiği için ölümü pahasına dövüş edip felç kalarak uzun bir süre fizik tedavi oluyor. Kadin ameliyat olduktan sonra adamin gelmesini bekliyor gozlerinin bandajini o gelmeden acmak istemiyor bakti gunler geçti adam gelmedi acti gozlerini. Kendine dükkan açtı ama onla konusmak isteyenlere evliyim diye yalan soyleyip herkesi kendinden uzak tuttu. Kadin hastanede hasta bakıcı olarak çalışırken bunlar denk geliyolar ama kadın hiç görmedi sonuçta adamı görünce tanımadı. Adamla ilgilendi işini masajını yapti cikti gitti. Öyle olunca adam kendisini tanımadığı için agladi. Gitmek o şehri terketmek istedi ama kadinin orada olduğunu biliyor ya gidemedi. En son bunların sık sık gittikleri yere kadın gitti adam da ordaydi yuzlestiler kadin onu tanımadığı için özür diledi beni bidaha asla bırakma ben sensiz yaşayamam dedi sarıldı adama sonra seni çok özledim dedi. Yeniden birlikte oldular sonra. Sizce senaryo çok iyi değil mi? Simdiki dizi film senaryolarina bin basar bence
Sizce de filmin senaryosu çok etkileyici ve güzel değil mi?
Cevapla