Scarface filminde Tony kardeşine aşık mıydı?

Tony karekteri kardeşine aşıktı. Bazıları düşkün olduğunu söylese de basbaya öz ksrdeşine karşı cinsel çekim hissediyordu ona sarıldğı anlarda bile seyirciye bunu hissetirmeye çalıştılar ama hâlâ aşık değil düşkündü diyenler var? Son sahnede kardeşi çıplak şekilde üstüne doğru yürüdü ve ona bir iki el silah ateş açtı bana aşık olduğun için mutlu olmamı istemiyorsn dedi?

Scarface filminde Tony kardeşine aşık mıydı?
Cevapla