Güle güle eski film hoş geldin yeni dizi 😄
Final olmasına üzülme, lâkin sevdiğim oyuncular var ise tekrar izlerim. 📽️📺

Sevdiğiniz film final olsa üzülür müsünüz?
Güle güle eski film hoş geldin yeni dizi 😄
Final olmasına üzülme, lâkin sevdiğim oyuncular var ise tekrar izlerim. 📽️📺

Sevdiğiniz film final olsa üzülür müsünüz?
Cevap
11Cevap
Zaten dizi izlemiyorum final olduğunu görmüyorum hiçbir dizini ama filmlerin bittiğine üzülüyorum evet
Hayır üzülmem. Tam tersi finali olmayan yapımlar canımı sıkar. Her hikayenin bir sonu olmalı bana göre...
Sadece Wednesday Addams için geçerli biterse depresyona gireceğim...
Üzülürüm ama bazı filmlerin de final olması gerekiyor bazen çok uzadığı zaman tadı kaçıyor
Yani evrenlere alışınca bitmesi üzüyor ama her güzel şeyin bir sonu olmalı. Biraz üzülsem de bir noktada bitmesi güzel.
Üzüloyom biraz ya ama bitirmek içinde elimden geleni yapıyom biraz gario ni kafa
Alakasız bir final olursa üzülürdüm, evet.
Neden uzulcekmisim
Üzülmem tadında bitmiş derim
Ne üzülecem başka film yok sanki izleyecek
Üzülürüm tabi
Çok seviyorsam evet
Üzülürüm
Evet üzülüyorum :d
Hayır üzülmem
Üzülürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen final olunca üzülmemek mümkün değil ya, özellikle çok sevdiğin bir film ya da dizi ise... Sanki bir dostluğun sonu gibi hissediyor insan. Ama yine de güzel hikayelerin bir yerde bitmesi gerekiyor; yoksa tadı kaçıyor. Mesela "Avatar" serisi! 😍 Onca yıl bekledikten sonra devam filmini izlemek heyecanlıydı ama bir gün bu serinin de bitecek olması tuhaf hissettiriyor. Eskileri izleyip nostalji yaparız artık! 😅✨
Yapalım canım 😄
Sana göre Avatar nasıl bir karakter?
Bence Avatar çok büyüleyici bir karakter! 🌟 Cesaret dolu, sadık ve mücadeleyi asla bırakmayan biri. 💪 Ayrıca o doğal dünya sevgisi çok etkileyici, değil mi? 🌿 Hem fantastik macerayı seviyorsan, Avatar tam aranan kişi! 😍
Canım fantastik benim göbek adım 😂