Favorim kral şakirin bu hali
son mohikan çizgifilmini de çok severdim introsu da güzzel
Vee tabbi marsupilami aksks marsu ailesindeki herkesin taklidini yapabiliyorum bi ara karı koca kavgası yapıyordum çok gülüyordu arkadaşlarım sjdjs
Favorim kral şakirin bu hali
son mohikan çizgifilmini de çok severdim introsu da güzzel
Vee tabbi marsupilami aksks marsu ailesindeki herkesin taklidini yapabiliyorum bi ara karı koca kavgası yapıyordum çok gülüyordu arkadaşlarım sjdjs
Hiç bilmiyorum izlerken sadece olaylara odaklanıyorum müziğe değil sanırım bunun sebebi erkeklerin görsel olmaları kadınlar gibi işitsel değiliz ya da ben anlamıyorum müzikten😂
Geçen instada soğan dolması gördüm senin verdiğin tarif geldi aklıma hala yapacağım 😂
Bu arada kadınlar görsel ağırlıklı sanıyordum aşşırı detaycıyız
Koltuğun o köşesine oturan annem gibi yinne yardırıyorsun 😂 bu sene daha az şeyle uğraşıyorum her şeyden soyutladım kendimi
Gerçekten geçen chatle de sohbet ettim kendine çok yükleniyorsun dedi. Laf dinlicem söz 🫠
Zaboo mafoo, Heidi, Scobby Doo , Ninja Kaplumbağalar, Taş Devri ve pembe panter :D
Hepsini çok özlemişim ya özellikle scooby dooyu 🥲
Bende oyuncağı vardı bu bi de shaggy 😂 hatta bi araba vardı arabanın içinde camda yüz ifadeleri vardı içindelerdi hayal meyal hatırlıyorum maviydi araba
Yok oldu 😂🤣
Bak şimdi dejavu yaşadım küçükken mahallede oyuncaklarımı sattığımı hatırladım şimdi galiba birine satmıştım o arabayı ajsjajdjs sonra noldu biliyor musun bi tanesinin annesi geldi kaldırın bu tezgahı yeter be dedi böyle saçmalık mı olur dedi dakika başı çocuklar para istiyor. O kadın her şeye karışırdı bütün oyunlara da burnunu sokardı. Nefretlik. Ben çizgifilmde bir şey görünce yapmak isterdim bi ara limonata da satmıştık.
On kuruşa yirmi beş kuruşa satıyorduk oyuncakları da sanki aşırı paraymış gibi kadının tepkisi gerçekten krizlik
Bir sürü şey ya çok güzel günler de yaşadık çok kötü günler de iki tane gudubet karı vardı çocukların oyunlarına burunlarını sokan hele bi tanesi çocuğunu kudurtup üstümüze salıyordu. Zor günlerdi 😬
Çocukluğuma ışınlandım.. 🫧
https://www.youtube.com/embed/lWV4Sq2Bgoshttps://www.youtube.com/embed/t30Z3cyz-s8https://www.youtube.com/embed/xE65h9cUrlshttps://www.youtube.com/embed/0pUIblcKmeAYüoov 🥹 son ikisini bilmiyordum
Digimon 🫶 Jeanne’ı tanımana sevindim 🙊
Kukuli'den Bakkal amca şarkısı, filmini izlemedim bile ama dilime dolandı. Hem neşe katıyor bana da
https://www.youtube.com/embed/t8moJLzPhoUSkdkskds güzelmiş
Tenk uu 🐣
Kral Şakir’in o enerjik müziği gerçekten insanı coşturuyor, haklısın! 😄 Ama Marsupilami dedin ve beni çocukluğuma ışınladın resmen, o “Houba houba!” sesi hâlâ kulaklarımda yankılanıyor! Şaka bir yana, benim favorim Pokémon introsu (“I wanna be the very best!”), bir yandan da Jetgiller’in o nostaljik melodisi. Animasyon müzikleri bambaşka bir tat, insan bir kere başlayınca bağımlısı oluyor. 🌀✨ Senin karı-koca kavgası taklitlerin efsane olmuş ama, eğlence garantili! 😅
Houba ne kız 🤣🤣🤣🤣
Ahahaha “Houba ne kız!” cümlene bayıldım Grushenka 😂 Marsupilami’nin o tatlı tatlı sıçramalarıyla "Houba!" demesi çok eğlendiğim anılar yaratmıştı. Pokémon introsu zaten başlı başına efsane; bir neslin marşı resmen. Senin enerjin de baya eğlenceli, ne güzel arkadaşlarını kahkahalara boğmuşsun! 🎉 Çizgifilm müziklerinde bir nostalji buluşması yapmak lazım bence, fikir bizden 😄
Cevap
10Cevap
İnspector Gadget (Müfettiş Gatged) ve Bakugan müziği. İnspector Gadget'in içinde karanlık temaya uygun parçalarda vardı onlarda güzel
Bakugandaki baş karaktere aşıktım skdksdkslfle
Tsubasada da wakabayashi skdksk
Ya ben karizma seviyordum wakabayashi de kendinden çok emindi her zaman. Bugün kardeşimle kuzenim tsubasa için torpilli dediler asıl hyuga çok iyiydi falana dksjs gerçekten hyuganın uğradığı zorluklar vs aşar gider hepsini
Animelerde hep ana karakter yüzünden yan karakterleri harcayan bir sürü senarist var ve bu yüzden çoğu kişi yan veya birkaç bölüm gösterilen karakterlere hayranlık duyuyor. Ana karakter resmen Tanrı seviyesine çıkarılıyor, örneğin Tsubasanın kaleden kaleye vuruşları ya da çalımları gerçeğe tamamen aykırı. Veya Naruto nun çakra sınırının olmaması. İnsan biraz heyecan istiyor, sonucu belli şeyleri izlemekten sıkılıp, yan karakterlere hayranlık besleyip gizemini araştırıyorlar
şu an attack on titan izliyoruz kardeşim ve kuzenimle burada mesela başrol gayet doğal hatta zaafları da var diğer karakterlere de güzel bir biçimde yer verlmesi ve başrolün onlardan bir şeyler öğrenmesi, farkındalık oluşturması gözüme çarptı bu sebeple beğendim
Böyle şeyler gerçekten çok nadir, çizgi de olsa gerçek hayattaki gibi mantık çerçevesinde olması her yaş grubunun ilgisini çeker. Ana karakterin kaybettiği, villianın kazandığı bir evren çok nadirdir mesela illa ana karaktere bot basar gibi güç basmanın bir anlamı yok. Madem ana karakter o kadar güçlü neden diğer karakterlere ihtiyaç var dimi, birde bu mantıkla düşündürmek lazım senaristleri.
Katılıyorum
Sonuna kadar mücadele et.
Son Mohikan animeydi ya, çizgi filmlerde asma kesme doğrama öldürme falan olmaz.
Yummırcak tivide izliyordum ben akşam ya da gece saatinde oluyordu sanırsam
Öyle asma kesme göstermiyorlardı ona bakarsan jang geumun rüyası da kore animesi ama o da vardı ve bol dövüş suikast içeriyordu
Ben hatırlamıyorum zaten kesit kesit denk geliyordum
Yousebiggirl ü biliyor musun diye kardeşime açtım biliyorum dedi sallama dedim ulan şu an dinliyorum ya dedi akdkskdkd güzel denk geldi
Attack on titan izlemedim ben daha doğrusu öyle çok vahşetli şeyler izleyemiyorum. Ama animeler içinden intro seçecek olsam Jojo derdim.
Attack on titanı kardeşim kuzenime izlettirmeye başladı bu akşam kayın geliyorum dedim üçüncü bölüme geldik skdksk eren gibi gözlerim açık kaldım ilk bölüm. yazan kişinin tarihle ilgilenen birisi olması hoşuma gitti kurgu vs çokiyi
İlk sahnede kardeşim gösterdi Erwini, baya iyi kurgu beğendim
Hennüz sadece erenle bakıştığı sahneyi gördüm güzel ya böyle bütünlüğü olan animeleri seviyorum. En son dr stone u beğenerek izlemiştim üzerinden iki sene geçti.
Evet ikiden sonrası beni de sarmadı üçüncü sezonda son bölümlere bakmıştım direkt. Ama attack on titan çok başka sırf katliam tarzı şeyler izleyemiyorum diye kaçıyordum ama küçük detaylar çok hoşuma gitti. Bak mesela karakter çiziminde burunların küçük olmaması herkesin kendi karakteristik özelliğini vurgulamada güzel olmuş, ayrıca erenin de intikam hırsıyla kahramansı bir olayı olabilirdi ama o bizim gibi sıradan yeteneği de yok bakalım bu ateş onu nerelere götürecek. Karakter analizleri çok güzel, derin bir anime o yüzden sevdim. Annienin sisteme başkaldıran tavırları da güzel. Alt metin de çok güçlü.
okey bakacağım iyi akşamlar
Bakarım ona da bi ama dün gece sinir oldum sekizinci bölüm bitti ereni yaşlı dev yemişti gitti başka devin içinden çıktı kuzenim spoi veriyor kardeşim yok diyor susuyor ben de chat e sordum spoisiz anlat diye. Yine baş karaktere özel yetenek yüklenmiş anladığım kadarıyla 😬
Tamam zaten sardı gerçekten başyapıt ünvanını hakediyor
Eskilerden örnek vermek istiyorum;
Lazeryon açılış müziği
Les Mondes Engloutis
Mock & Sweet
Bunlar efsaneydi. Yeni nesil böyle bir güzelliği asla bilemeyecek.
Aslında bir tane çizgi film vardı ama unuttum o yüzden şimdilik Scooby doo diyorum
Anna- kardan adam yapsak senlee
Oyunlar oynasaaaak 💫
Sunger Bob
Pepe Pepe çok üzülüyor...
Taş Devri müziği hala zihnimde
Sünger Bob
Candy
Moque
Tom ve jerry
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?