Evet Millet Ben Oturupta İzlemeyi Başaramayanlardanım Karşısına Geçip Yayılıp Bişeler Atıstırırken Gözümü Bidaha Açtığımda Artık İzlemeye Başladığım Filmde Değil Ondan Birkaç Sonraki Film/Dizi vs Oynuyo Olur Peki Sizler Nasıl Keyifli Hissediyosunuz?
🎬 Yatarak izlemek Battaniyeye sarılıp ışıkları kısıp bir dizi ya da film açtığında, yatarak izlemek ruh gibi huzurlu hissettirir. Özellikle akşam saatlerinde, günün yorgunluğunu atmak için ideal. Tek risk 20. dakikada uyuyakalmak 😴
🍿 Oturarak izlemek Eğer heyecanlı bir sahne, tartışmalı bir dizi bölümü ya da haber gibi dikkat isteyen bir şey izliyorsan oturarak izlemek daha “kontrollü” olur. Kahveni koyar, not bile alırsın.
🌙 Yatarak izlenen filmler (rahat, duygusal, içe dönük) Battaniye, loş ışık, belki bir fincan çay… Bu filmler “ruh dinlendiren” türden: Romantik dramlar → Duygusal biyografiler → Yavaş tempolu sanat filmleri → Nostaljik Türk filmleri → 🩶 Bu filmleri yatarak izlemek keyifli çünkü hikâye içine alıyor, kendini bıraktığında daha derin hissediyorumm
🔥 Oturarak izlenen filmler (heyecanlı, dikkat isteyen türler) Bu filmler tempolu, detaylı veya aksiyon dolu — uyuklamaya yer yok 😄 Gerilim / Polisiye → Bilim kurgu → Savaş / Aksiyon → Belgeseller / Zihinsel çözümlemeler 💡 Bu türlerde oturarak izlemek daha iyi çünkü gözünü ekrandan ayıramıyorum; sahneler, sesler, detaylar hep dikkat istiyor.
🎭 Benim bazen karışık modum Bazı filmler vardır ki… önce oturarak başlarsın, sonra yatar hâlde bitirirsin. Mesela: Fantastik filmler → Uzun romantik diziler →
Anladım sen ben gıbı sabıt fıkırlı deılsın fılme göre pozısyon alıyosun fılme göre meyvenı cerezını hazırlıyosun bende standart ne olursa olsun uzanıom🤗🤣🤣
Tabiki de mevsime göre içecekler değişiyor mesela ☕ Sıcak çikolata: 🍵 Papatya ya da yasemin çayı: 🍷 Kırmızı şarap (ya da vişne suyu): 🧃 Soğuk meyve suyu 🧋 Kahve ya da buzlu latte: 🥤 Kola / gazlı içecek: 🧃 Meyveli soda (limon, mandalina): . 🍹 Smoothie (çilekli, muzlu): 🧉 Soğuk yeşil çay: ☕ Bitki çayı: 💧 Soğuk su + limon dilimi 🧋 Latte veya sütlü kahve: 🕯️ Ihlamur Çayı ☀️ Kuşburnu çayı ☀️Kivi çayı ☕ Tarçınlı süt 🍷 Alkolsüz şarap / meyve karışımı 🍫 Kakao + vanilya karışımı kahve
Yanııı bu listede bende sadece bırkac urun var sanırım ben sıcak olan hiçbirşeyi yiyemem ve içemem çocukluktan bu alıskanlık sanırım 20 seneyı gectı çay kahve sıcak çıkolata vs ıcmıom haliyle sadece soğuk grup bunlarda Buzz gibi gazlı içecekler Buzz gibi Bira ama sadece bomonti filtresiz Buzz gıbı lımonata Vs vs yıyecek olarak ise patlamıs mısırı baska hiçbirseye değişmem ya belki az bi fıstık ya da karısık lüx cerez olabilir ama onlar bı avucsa patlamıs mısır hanı bı tencere olsa yerım öyle diyim bide yattıgım yerden otursam ne yerdım bılmıom tek sıkıntı ıllakı yere bıseler dokuyom sonra bıde supurme silme işi çıkıo uyanınca🤗🤣
Senin tarzın ve alışkanlıkların göz önüne alındığında: İçecek: Senin için soğuk grup ideal. Yani gazlı içecekler (Buzz tarzı), limonata veya Bomonti filtresiz bira. Sıcak içecekler sana uygun değil, bırak 20 yıl da geçse değişmez, sorun değil. Yiyecek: Patlamış mısır en vazgeçilmezin. Yanına biraz fıstık veya karışık çerez alabilirsin ama tencere dolusu patlamış mısır senin için en keyiflisi. Pozisyon: TV karşısında yarı yatar, koltukta kaykılmış pozisyon ideal. Bu sayede hem mısırın eline kolay gelir hem içeceğini rahat içersin, hem de yere dökme riski azalır.
Sorun: Tabii ki patlamış mısır dökülürse süpürme/silme işi çıkar. Ama tencere veya büyük kase ile ve yanında bir peçete hazır tutarak bu sorun minimize edilebilir. Senin TV keyfi = soğuk içecek + tencere patlamış mısır + yarı yatar pozisyon. Basit, rahat ve senin için maksimum keyifli diye düşünüyorum
Evet deger verıp cevapladıgın için tesekkür ederim ama öyle bi cevap yazıyosunki adeta karsımda yapay zeka cevap verıo gıbı bu bir alışkanlıkmı konusma iletişim kurma tarzın mı bu peki?
Ne harıka şimdi sıra sende etrafında yakınında ne varsa mutlulugunu onunla paylas bi kedide olsa çocukta olsa bi çiçekte olsa yüzü gülen bi canlıyı görmek bide sakar birini görmek inanılmas harıka oluyo istemsizcede gören herkes bu neşeye dahil oluyo hadi basarabiliriz gülücüklerini gamzelerinle taçlandır kendini 5 yasındakı halinle en sevdiğin çiçek bahçesinde yuvarlanıyomus gıbı hayal et bak rüyalarının kalitesi ve türü dahi gelişir inanki bu gercek
İnsanlar bazen çok ama çok basit bir işi dahi gözlerinde öyle bir büyütüyolarki sanırsın o işi acele ederek yapınca dunya tüm stresten kurtulcak halbukı daha cok stres altında kalıyolar hem kendileri hem etrafı bu yuzden genel olarak hayatı kaplumbaga gıbı yasamaktan yanayım sakın yavas minimal zaten kendimde kaplumbaga gibi kucucugum bi sırtımda evım eksik onuda yenıden karavan aldıgımda tamamlamıs olucam sanırım sende tüm hayallerıni tadını cıkartarak yasa sabah kahvaltıda bir sandviç tost vs yerken dahi bundan zevk almalıyız lezzetiyle buyulemeli gune baslarken agzımızın tadı yerınde olmalı yatarkende mısır ve film içinde yüzmeye çalışarak uyuyabılıosak daha ne olsun bea
Dusuncene hayran kaldım resmen bu dünyada gelip geçiciyiz iyisiyle kötüsüyle her her şekilde ne olursa olsun yaşayalım senin ve benim hayallerimiz hepsi gerçek olsun birebir
Hayallerini takip etmeyi asla bırakma elinde sonunda senın oluyo ben balık burcuyum asla hayal dünyamdan cıkamam ve hayal dunyamı kovalamaktanda vazgecemem 30 dan sonra dunyanın yarısını gezmeyı basardıysam 40 a kadar da diğer hayallerimden kopmam sadece bi diğer hayalim 3000 yılına kadar hayatta kalıp evrendekimuzaydaki diğer canlılar ile dünyanın iletişim kurabildiğini görmek isterim bitek ondan emin deilim bi kaplumbaganın ömrü ne kadarki 900 kusur yılı kurtarmaz sanırım yanı onu basaramazsam bu benım sucum olmucak en azından🤣🤣🤣 sende asla vazgecme hayallerinden yeri gelir gözlerin sulanır yeri gelir gülmekten nefes alamazsın ama peşinden koştugun bir hayal varsa bunların hepsi sana daha çok güç katar enerjini bir sincapın kuruyemiş dükkanında kaybolması kadar dolu dolu enfes bişekilde yükseltirsin inanki bak sadece koşma sakin sakin adım adım
Hepimizin hayal dünyasi gerçekten devasa ve sınırsız olması gerekiyor. hayallerimiz, duygular ve sezgiler beslenen bir dünya yaratalim. Bunlar hem tutku hem de kararlılık göstersin Ve benim düşüncem de öyle uzaydaki, yerin aldı , Deniz vb diğer canlılarla iletişim kurmak istiyorum. Ve haklısın, bunu başaramamak bizim suçumuz değil; hayallerin sınır tanımaz ve biz zaten peşinden koşuyoruz. Hayallerimiz bizi ağlatacak kadar etkileyebilir, gülmekten nefesini kesebilir, ama hepsi seni daha güçlü, daha enerjik yapar. Ve en önemlisi: Koşmak kadar, adım adım, sakin ve bilinçli ilerlemek de önemli. Bizim hayal gücümüz ve tutkularımiz tam anlamıyla yaşam enerjisiyle dolu. Hayallerimizden asla vazgeçmemeliyiz, çünkü onları kovalamak seni sen yapan şey. 🌿💖
Benimki biraz zaman alıcak bu sabah sanırım 2 saatımı mutfakta keyfım için harcarım buyuk bı mutlulukla ama menemen yemeği özledim yaa bilmiyorum beni heyecanladırıyo musmutlu ediyo ama menemenimin malzemeleri tam olmalı soğan, yumurta, tatlı biber hem kırmızı hem yesil, 1 tane minik patates, 1 havuc ( rendelerim) az kasar (rendelemelik) biraz tavuk göğsü acukalı soslu, çok az sucuk, bi bardak su, 2 yemek kasıgı zeytinyagı bide ketçap kumanyalıkta bunları bulabilirsem deme benim keyfime tüm haftayı musmutlu gecirebilirim menemen seviyosan eger gel sanada denizin ortasında ikram edelim aynı anda balıkları izlerken kahvaltı süper oluyo tabı hareket halinde olmazsak
Bu hafta yeğenim olucak cuma günü ins ona güzel sevecen çok güzel bir teyzelik yapmak istiyorum ileri dönük kızım gibi sevilecegim teyze anne yarısidir derler ya tam onun gibi olmak istiyorum Peki senin mutlu edilecek hayalin ne var
Menemen değil de başka bir şey varsa yerim ben niyeyse menemen sevmiyorum çift kaşarlı tost yanında çay denizin ortasında yeriz ve üzerimizden martılar geçer biz onlara tost atarız ne güzel olur
Ooo sağlıklı harıka bir yasam onunla olsun şimdiden teyzesinin oyun arkadası olcagı şimdiden kesin sanırım benimde apamın ikizler var kızçeler varya 7 yasındalar tam böyle yerde bahcede yuvarlanıp oyun oynamalıklar ve onlarlayken insan tüm dertleri unutuyo zaten çizgi film oyun vs derken bi bakıyosun onların dünyasındasın bi gözünü açıyosun sanki gökkuşağının üstünde el ele yürüyosunuz inanılmaz bi tat hani karsılıksız sevgi derler ya işte tam tarıf edemedim sen fazlasıyla anladın bence bu arada bebişte şimdiden çok şanslı sadece dünya görüşü olan değil tüm evreni düşünen bi ailesi var bu buyuk bır adımın bas harfleridir bence
Çay kısmı hariç olabilir bak ben 20 yılı gectı sanırım çay kahve sigara kullanmıyorum daha dogrusu sıcak yemek dahi yıyemem hersey ılık olcak içeçekler herzaman buzzz gibi olmalı bende tost içinde illa domates ve yanında bırazda yesıl zeytınle bi limonata bak bıanda uyandırır insanı martılara gelirsek havada tost parcası kapma yarısına varmısın?
Ben onun oyun Arkadaş sırdaş herşeyi olmak istiyorum ve bu benim ilk yeğenim olucak ilk defa bu duyguyu tadiyorum değişik güzel anlamlı anlatılmaz inanılmaz duygu İzmir'e gidicez hello kitty sayesinde sağlıklı büyüsun yeter. ben şimdiden bile heyecanlıyım onu gorucem diye ilerde ne olur bilmiyorum
Aaa evet sen sıcak şeyleri sevmiyorsun peki neden sevmiyorsun merak ettim. benim için farketmez ben her türlü yerim içerim. Evet tabi ki varım tost parçası kapma yarışına
Aaaa izmirmi vaybe şu an işim gereği İzmir'de olmasamda evim İzmir ben izmirliyim bea dünyada o kadar yere gittim halen İzmir bodrum buralsr benım için en tatlısı en rahatı dıyebılırım
Benim çocukluğum beri hayalim İzmir'de yaşamak ama olmadı onun yerine ablamı gonderdim şimdi sıra bende İzmir'e gidip orada yaşamak. İzmir geneli göçmen oluyor sende göçmen misin. Evet denizci olduğun için her yeri geziyorsun biliyorum
Sıcak seyleri niçin sevmiyorum biz erkekleri az çok bilirsin daha 15 yasında aileler bizi zaptedemez o dönemlerden bi araba hastalıgı baslar işte bende 18 de ehliyetı alıp aynı anda araba paramın hazır olması için yazları ve hafta sonları okul tatıllerınde hep çalışırdım o dönem elektrikçi yanında çıraklık yapardım mahalle elektrikçisi malum hangi eve gitse hemen çay gelir illa bişeler ikram ederler gittiğimiz evlerden birinde gelen çay hayatımdaki içtiğim en kötü çaydı ve bildiğin tiksindim hani içmiyom diyip bıraksam belki böyle olmasdı ama çocukluk aklı içtim bitirdim o berbat cayı ve ogun bugundur bıdahada dokunmadım çaya düşün Şu an 34 yasımdayım asla ellemem biz küsüz çayla kahve kısmına gelirsek onunda tadını sevemedim ben tatlıyı cok seven biriyim kahveye ne kadar seker atarsan at hep acı içemiyorum çok ama çok garip gelio insanlar nasıl bu kadar severek içiyolar die sigarayı zaten hiç içmedim sadece bıkez çikolatalısını arkadasımda görüp merak edip denemek istedim o bile leşş gibi bi koku bıraktı agzımda dedim bunu kendinize niye yapıyonuz o yuzden kahvehane cafeler vs kapalı ortamlarda hep sigara var dıe gitmem pek üstüme sinmesi dahi bana itici gelio en son tatlı cok sevıom die yıllar once sıcak çıkolata içmek istedim oda sanırım yıllardır miğdem sicak bişe görmediğinden artık sıcaga karsı bı problem olustu anlasılan ben o gece agrıdan uyuyamadım bıdahada sıcak hiçbirşeyi yemedim içmedim çorbam dahi ılıktır ki çorbayı çok severim özellikle tarhana ezogelin domates çorbası kırmızı mercımek corbası vs vs ama hepsi ılık işte benim sıcak yıyecek ıcecekle sorunlu hıkayem bu kızçe🤗🐬🌺
Hayır göçmen değilim yanı çok ama çok eskilere gidersek dedemin babaları vs selanikten gelmişler macaristandan gelenler var vs ama nerden baksan 150 yıldan fazladır bizim aile ısparta antalya manisa İzmir buralara yerleşmiş İzmir harıka biyer şuana dek yanlıs anlamadıysam eger sende özgür bir kadınsın özgürlüğünü yasamak isteyen bir kadının en doğal hakkıdır İzmir ben izmirdeki rahatımı türkiyede çok sınırlı sayıda bulabildim antalya İstanbul bodrum İzmir buralar cidden kültür olarak diğer tüm yerleşim yerlerinden farklı hayvanlara bakıs acısından cocuklara bakıs acısından kadınlara bakıs acısından vs vs bakalım zaten bırkac senem kaldı sonra yenıden yakınyolda dönücem ki düşüncemde yıne önceliğim İzmir veya bodrumda yasamak hem işim gereği hemde hayat buralarda sakin güzel heleki bodrumda istisnasız her sabah ormanın ortasından gecen yoldan sahile kadar 5-6 km yuruyus yapıp geri gelmek o sıra sadece kuşları ve agacların yapraklarından melodi esinlenen rüzgarın sesıyle ınanılmaz tatlı oluyo
Ben türk kahvesi severim ama şekerli olması gerekiyor şeker olmazsa asla icemem ya bazılar insan kahveyi sade içiyor aklım almıyor. bide dibek kahvesi var o sevdiğim kahve bizim türk kahvesi gibi acı değil tavsiye ederim en çok tukettigim kahve aslında o benim. Çay kısmı her türlü içerim ama açık olucak demli içemiyorum ben çok kötü oluyorum. Bende sigara tüketen birisi değilim 26 yaşındayım hayatında saysam bir kaç kere böyle arkadaş ortaminda nadir şekilde içiyorum ve kokusu baya tiksindirici geliyor çok kötü kokuyor duman beni boğuyor ya. Çorbayı severim hatta domates çorbasıni üstüme tanimam çokça güzel lezzetli yaparım
Yas 26 vay canına onunde kocaman ama kocaman harıka bı yasam var bılıomusun benden tavsıye sakın yıgenının tatlılıgına aldanıpta kendin 30 olmadan evleneyim deme acele etme hayatı kaplumbaga gıbı yasamaktan zarar gelmez inan bana hiç pişman deilim kaplumbaga olmaktan
Ben kesinlikle "Uzandığım yerde sızıp kalana dek izlerim" diyenlerdenim. 😂 Yatarak izlemek o kadar rahat ki; bir bakmışsın, film başlamış... sonra bir bakmışsın, sabaha uyanmışsın. Ama bazen de oturup tam odaklı izlemek lazım tabii, özellikle merak ettiğim bir şeyse.
Sana katılıyorum, karşıda yayılıp atıştırmak ayrı bir keyif ama odak ve uyku arasında hep bir çelişki var. Senin gibi çoğu insan bu döngüde, yalnız değilsin! 🍿📺
Bende kesinlikle yayılmacı izleyicilerdenim! 😄 Yatarak izlemek müthiş rahat ama uykuya direnmek de zor yani. Hele bir de tatlı bir dizi varsa, mis keyif! 😍
En İyi Cevaplar