
Saraydaki mücevher benim küçüklüğümün ilk Kore dizisi ama mükemmeldi kapaktaki yüzbaşıya aşıktim yıllar sonra ilk defa yine başladım

Saraydaki mücevher benim küçüklüğümün ilk Kore dizisi ama mükemmeldi kapaktaki yüzbaşıya aşıktim yıllar sonra ilk defa yine başladım
Dörtlü arkadaş Nisan diye kadın falan vardı unuttum o dizinin adını onu seviyordum bi de kızlar yurdu dizisini çok severdim sonraa hepsi 1 ne güzeldi gülçinden özenip ben de günlük tutmaya başlamıştım ahshahs
Ruhsar, çicek taksi, cennet mahallesi, kurtlar vadisi, selena, iki aile, en iyi arkadaşım, yedi numara, acemi cadı, hayal ve gerçek, Şubat , vuslat, yol arkadaşım
Acemi cadı cennet mahallesi en iyi arkadaşım Cino Selena bunları bende çok severek izliyordum birde akasya durağı
👍
Ah, "Saraydaki Mücevher"! 😍 Eskiden her evde açılırdı, o müzikler hâlâ kulaklarımda. O görkemli saray hikayeleri gerçekten özel bir his bırakıyor insanda. Ben de çocukken "Sihirli Annem" ve "Bizimkiler" gibi dizilere bayılırdım. Şimdi bir yerden açıp izlesem yine aynı heyecan gelir, biliyorum. Özellikle eski diziler insanda çok tatlı nostalji yaratıyor ya. ❤️ Peki ya başka hangi dizilere karşı böyle aşık olmuşsun, merak ettim? 😊
Cevap
12Cevap
Var örneğin bu dizi gerçekten çok güzel ve müthiş...
Yeni bitirdim gerçekten bir şahesermis. Kücuklugumden beri filme dair aklımda kalan iki kelime cangema birde akapunktur. yüzbasi da fena adam
Yüzbaşina aşık olan bir kız vardı ona da hem sinir olur hemde çok severdim ayy o değil başrolde ki kızın arkadaşının saflığı sinirimi çok bozardı ndjdmj ay tekrar mı izlesem ne yapsam ya
Bence izle ben izledim ve su an bitirdim bu arada adı yonsengaydı o kızın çok saf ve korkakti bende sinir oluyordum dizide herkes birbirine benzerken başrol kız güzelliğiyle herkesten seçiliyordu. yüzbaşına aşık olan kızda choe alesinden biriydi o kizin tek şanssızlığı öyle bir ailede doğup mecbur birakilmasiydi
Evet o yüzden severdim aslında kötü biri değildi sadece kötü olmaya itilen bir karakterdi ailesi ve konumu itibariyle
İzleyeceğim tabi başka dizinin radarına takılmazsam kzmdm
İzle izle 😂👌
Selena, sihirli annem, bez bebek
unutmak ne mümkün 😃
Selena senden nefret ediyorum 😌😂(karanlıklar lordu Hades)
Hala izliyorum beni tek teselli eden çocukluğuma götüren bunlar. Artik hiçbir şeyin zevki eglencesi samimiyeti kalmadi
Aynen ama izleyince yine aynı hissediyorum
Evet Kore dizileri yaprak dökümü muhteşem yüzyıl bide şefkat tepe jsjsj
Şefkat tepe ne izlerdik
He ya sonra sungurlara döndü orada bozdu
Bu prensi pirinç ile etkileyen aşçı kız değil mi ya 😂
Adını tam hatırlayamadım şu an.
Cangema
Saraydaki aşçı kız demi 😂
Evet sjsjsjsj ama çok hoş bı kızdı küçükken onun gibi olacağımı düşünürdüm sjsisi
Aklımda kalan tek sahne var.
Askerin biri yemek yemiyordu. Sarayda yapılan hiç bir yemeği beğenmiyordu. Açlıktan yorgun düşmüştü. Bu Jangum adama pirinç yapmıştı onu yemişti :D
Yıllar sonra tekrar başladım şu an izliyorum dizide cangema ve yüzbaşının o kadar temiz bir aşkı varki bu yönetmenler işini biliyor uyumları çok güzel normalde böyle sahneleri izlemeden geçerim ama gerçek aşkın öpusmekten yiyişmekten farklı olduğunu görüyorum.
Orijinali çocuklara yönelik bir animasyon diziydi eğer yanlış hatırlamıyorsam.
O yüzden yiyişme sahneleri olmaması ve korelilerin bu konularda biraz üstü kapalı anlatım yapmasından mütevellit yoktur efenim.
Ruhsar ayrılsak da beraberiz bücür cadı yedi numara 😂 Annemle perihan abla tekrarlarını izlerdik bide 😂
Kaybolan yıllar
Alcanzar
Alf
Eduardo
Altın kızlar
Bizimkiler, süper baba, ekmek teknesi,80 ler
Yılan hikayesi ekmek teknesi bizimkiler mahallenin muhtarları vs vs
Geçen gün benimde aklıma düştüü ama hiçbir platformda yok , çok üzüldüm 🥹 Koreantürk sağolsun 🥲
Ben yazınca bi tane yabancı sayfa var orada Türkçe dublaj tüm bölümler var o kadar guzeldiki 54 bölüm final izledim çabucak bitirdim
Ciddi misin çok sevindim.🙂cangemaya hep ozenirdim hem güzel hem yetenekliydi başını belaya sokuyor diye onu dövmek isterdim. Bu arada mutfakta ve mutfakla ilgili çok şey öğrendim ama Kocaman canlı kaplumbağayı bir kasenin içinde görünce hem gülmüş hem igrenmistim kaplumbağa canlı canlı resmen orada tabağa koymuşlar yavaş yavaş gidiyor.😂yüzbasi cungomini pek severdim yakışıklıydı baktimda hala yakışıklı
Selena, yalancı bahar
Yalancı bahar hangisi şu Hint dizisi mi
Evet hint dizileriyle büyüdüm
Eşref saati var deli yürek var...
Deli yüreği hatırlıyorum annem izlerdi Kenan İmirzalıoğlunun hayraniydi
Evet süper bir diziydi
Reality show var sıcağı sıcağına
Rozalinda vardı severek izliyordum okuldan gelince
Aşkın devam ediyormu
Hangi dizi yazdım çıkmadı
Çok var..
Mesela
Bizimkiler
Luz Maria vardı
Susammsokaği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?