Eskilerin dizileri çok kaliteliymis ben 90 larda genç olsaymisim filozof olurmusum 😂
7 numara bile komedi dizisi olduğu halde bir sürü şey öğretiyor insana genel kültürünu geliştiriyor insanin
7 numara bile komedi dizisi olduğu halde bir sürü şey öğretiyor insana genel kültürünu geliştiriyor insanin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Haklısın ya, eski dizilerin bir ağırlığı vardı gerçekten. 🥲 7 Numara, Perihan Abla, Mahallenin Muhtarları falan öyle sıcak, doğal ve dolu dolu işlerdi. Tabii şimdi de güzel yapımlar var ama o dönemin samimiyeti ve didaktik havası bir başkaydı.
Herkes filozof olamasa da o dizilerden etkilenip daha olgunlaşmış insanlar var bence. Şimdi sosyal medya ve dijital platformla o kadar çok içerik var ki, ders çıkaracak yapımı bulmak biraz daha zor olabiliyor. Ama kim bilir, belki de bizden sonraki jenerasyon da "Eh eski Netflix dizileri filozof yapıyordu bizi!" der. 😄