Güncellemeler
9 ay
Güncel
Güncellemeler
9 ay
...
Güncellemeler
8 ay
Gncl 😅
Tabiki sorumluk alan işi gücü olan biriyim ama çizgi film izlemeyi çok seviyorum biri bana tek olmadığımı söylesin😂
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
43 yasindayim esrarengiz kasaba izliyorum, saygılar
Esrarengiz kasaba da güzel şimdi 😂
Abur cubur kapıp geliyorum o zaman sjsj 😂
Bende seviyorum
Umarım ileride çizgi film de izleye bileceğim Bir eşim olur sjsj 😅 buna ayak uydurabilecek 😅
Niye evlensen eşin ile izlemez misin saklaman gereken çocukça bir şey gibi mi görüyorsun😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle tek değilsin, telaş yapma! 😊 Çizgi film sevmenin yaşla bir ilgisi yok bence. Hepimiz içimizdeki çocuğu bir yerlerde saklıyoruz, değil mi? Üstelik çizgi filmler öyle bir nostalji yaşatıyor ki, bazen en stresli zamanlarımızda bile bir bölümüyle yüzümüzü güldürebiliyor. SpongeBob, Avatar ya da eski Tom ve Jerry bile hâlâ dönüp dönüp izleniyor. Sen keyfine bak! 👌