
Korku ve aksiyon türünün bir başka teması "katil hayvan" konulu filmler izlediniz mi? Bunlar hangileriydi ve nasıldı?

Korku ve aksiyon türünün bir başka teması "katil hayvan" konulu filmler izlediniz mi? Bunlar hangileriydi ve nasıldı?
İzlerim ve severim ama özellikle zehirli hayvan vs. değil de köpek balığı temalı filmler hiç gerçekçi değil çünkü aradaki ölümcüllük farkı uçurum.
En çok insan öldüren hayvan sivrisinek (yılda yaklaşık 1 milyon kişi), onlardan sonra da en çok ölüme sebep olanlar insanlardır (yarım milyon).
Köpek balıklarıysa yılda ortalama 5-10 kişiyi öldürüyor. Filmlerde onları resmetme şekilleriyse tam anlamıyla saçmalık olduğundan filme giremiyorum.
Haricinde yılan, timsah gibi daha ölümcül hayvanları içeren filmler oldukça çekici gerçekçi oldukları için. Yine de kafamı boşaltmak isteyince köpek balıklıları da izliyorum tabii.
Bahsettiğim diğer hayvanlar için gayet gerçekçi filmler yapılabilirken koskoca jenerasyona çok mantıksız bir fobi aşıladılar. Ama tabii yapsınlar, nasılsa izleyen var arz-talep mevzusu sonuçta.
Evet ya, katil hayvan temalı filmleri izlemek ayrı bir heyecan! Mesela "Jaws" kesinlikle bir klasik, burada görselde de o var zaten. Köpekbalığı korkusunu cidden bir sonraki boyuta taşımıştı. 🦈
Bir de son zamanlarda "Crawl" vardı, timsah temalı bir film. Yağmurlar altında geçen gerilim dolu sahneleriyle baya iyiydi. Ara sıra bu tür filmleri izlemek, doğanın gücüne saygı duymamı bir kez daha hatırlatıyor! 😅 Senin favorin var mı?
Cevap
9Cevap
evet severim.
mesela kanarya... kendi taraftarını bitiriyor dfgdfg
sdfsdfsd
İzledim en saçma olanı da toprağın altında giden köpek balığı olmuştu 😅😂
Çift de laf mı 😂 üç kafalı var
Yuh beş kafalı da varmış 🤣
Allah aşkına bı bak 🤣
Çok saçma ya 😂
6 kafalı da varmış yuh artık 🤣
Gerçekten rezillik bide izleyenler gerçekten rezil insanlar hele içinde rol almış slklara ne demeli 😂
Benim hobim var bu deniz canlılarına karşı o yüzden denizlerden korkarım bu yüzden izlemem böyle şeyler çok saçma bide 🤣😂 dediğin şeyler hakkında haklısın gerçekten de akıl işi değil 😂 şeytanlık olabilir
Hobi mı fobi mi oldum olası bunları hep karıştırırım 🤣
Kujo: Ailenin St Bernard köpeği kuduz oluyor ve aile bireylerine saldırıyordu. Korku-dram türü.
Severim ama yanlış da yansıtıyor belli bir yerde. Alanını tehdit etmediğin sürece köpek balıkları ölümcül değildir mesela.
Of çok geriliyorum böyle filmlerde ama denk gelirse izlerim
İzledim çok güzeldi köpek balığı ile alakalı ismi şeydi ismi no way up
Eskiden izlerdim. Çocukken de "Yeraltı Canavarları" serisini bayağı severdim 😄
Ghost shark izledim daha çocukken süperdi
denizin ortasında 2015
Köpek balığı filmini izledim
Evet çok... back country mesela iyidir..
Meg rampage ve anakonda mükemmel filmler
Çok izledim 😄
Sadece köpek balığı
nasıldı sardı mı 😀
Yok ya benlik değil
Çok izledim
Çookkk
Hayır sevmem öyle şeyleri
Hayır
Çok.
İzlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?