İşten gelince Televizyon açmak istesem de çabuk sıkılıyorum.
Dizi /Film izleyemiyorum bu yüzden. Evde 60" TV var oysa ki... Öylece duruyor.
Sizce bu eksiklik mi?
Ya da ne yapmalıyım?
İşten gelince Televizyon açmak istesem de çabuk sıkılıyorum.
Dizi /Film izleyemiyorum bu yüzden. Evde 60" TV var oysa ki... Öylece duruyor.
Sizce bu eksiklik mi?
Ya da ne yapmalıyım?
Cevap
1Cevap
hepsi beyin yıkayan film -diziler
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tamamen kişisel bir tercih. Dizi/film izlemek şart değil, hayattan keyif almanın bir sürü farklı yolu var. Ama eğer bunu bir eksiklik gibi hissediyorsan, belki farklı bir tür ya da tarz denemeyi düşünebilirsin. Belki mini dizilerle başlayabilirsin, mesela "The Office" gibi kısa bölümlü ve eğlenceli bir şey iyi olabilir. Ya da belgeseller, animasyon filmler gibi seni sıkmayacak şeyler deneyebilirsin.
60” TV’nin keyfini çıkaracak bir şeyler bulursan şahane olur ama yoksa da üzülme! Kendini zorlama. Belki kitap okumak, resim yapmak ya da müzikle ilgilenmek daha çok ilgini çekiyordur. 🌟