Milyoner olmak isteri izliyormusunuz?

Rahmeti bol olsun kenan ışık zamanı çok iyiydi. Artık izlerken keyif almıyorum. Bildiğin ilkokul ortaokul düzeyindeki sorularla 15 20 dk geçiyor sonra eleniyorlar , yenisi çıkıyor aynı muhabbet 15 -20 dk ilkortaokul düzeyi sorular sonra eleniyor ve bu böyle devam ediyor. Bir kaç saat boyunca bildiğimiz basit sorulara maruz kalıyoruz hepsi bu. Az önce gördüm daha akdenizdeki komsumuzu bilmiyor ablamız kapattım televizyonu. Yadirgamiyorum ama üzülüyorum önceden bu kadar okul eğitim vs yoktu ama insanlar bilgiliydi, uyanikti, becerikliydi... şimdi geldiğimiz nokta eğitimli insanlar sözde ama içler acisiyiz. Bir yerlerde yanlışlar çok gibi nasıl düzelecek sizce

Milyoner olmak isteri izliyormusunuz?
Cevapla