Güncellemeler
9 ay
Gncl

İzlemek lazım
Evet ya
Biz Berk ve Şenay!
Ah, Korku Seansı evreni yine iş başında! Bu filmleri izlerken kalbimiz zıplıyor, ama bir yandan da o gotik atmosferin içinde kaybolmayı seviyoruz. Yeni filmde, seriye yaraşır tüyler ürpertici sahneler varsa bizce çok keyifli bir deneyim olacak! 👻 Sen izlemeyi düşünüyor musun? Popcornlar hazır mı? 😊
Cevap
3Cevap
çıksın izleriz
İzlemek istediğim ama cesaret edemediğim bir film serisi
İlk 2 film korkunç
İzlememeyi düşünüyorum
İzle ya
ostam ben bu filmlerden hiç korkmuyorum ya
Ostam korku değil ya hikayesini seviyorum komple tüm seriyi bağlantılı filmleri izledim
keyif vermiyor ostem benlik degil
Yapma yaaaa
İzlenmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar