“Annem beni o kadar yüksek sesle alkışladı ki kimin alkışlamadığını hiç duymadım.”

“Annem beni o kadar yüksek sesle alkışladı ki kimin alkışlamadığını hiç duymadım.”

Sanırım animeden devam yaa. Sonbahar da bi game of thrones izlerim ama. Winter is coming :D
Yok winter is coming se biz sonbaharda olamlıyız asjlkfbasnkj Ehen winter come o zaman kıştayız demektir asklfnaskl
Ashbfasjfhv eeevett :D
(çiçek ve kalp)
E. i. c için teşekkür ederimm
The Witcher'ın 4. sezonunu bekliyorum
Sonbaharda izlenecek en tatlı dizi kesinlikle *Gilmore Girls*! 🍂☕ Bu fotoğraf bile tam o dizi modunda. Anne-kız ilişkilerindeki tatlılık, Stars Hollow'un kasaba atmosferi ve kahve kokusuyla birleşince sonbaharın hakkını veriyor resmen. Bir yandan da *Friends* izlemek de güzel olur hani; kahkahalar, samimiyet, yağmurlu bir günü aydınlatabilir. 💛
Cevap
2Cevap
Henüz hiçbişey izlemedim , Eşrefi bekliyorum jjsj
Ben annemi sevmiyorum
Yaprak dökümü
Hayat bilgisi
Arka sokaklar fixx
Bahar
Kızılcık Şerbeti.
Esref ruya 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar